Fedt i Iams Hairball?

Nu har jeg selvf. smidt posen ud :doh:

Så er det nogen der kan fortælle mig, hvor mange % fedt der er i Iams Hairball?
Efter vi er begyndt at fodre med det i blandingen herhjemme er Freja bulet ud. Så meget at jeg ikke kan slå det hen længere. :S

FANDT DET. IH! GLEMMER ALTID AT GOOGLE ER MIN VEN! :fløjte:

har i ændret andet i hendes kost ?

for jeg har 7 katte på den diæt og ikke et gram fedt for meget…

Ja, det er det eneste vi har skiftet i foderet.
Jeg bestiller Porta Grain Free næste gang jeg bestiller foder og håber hun/hendes mave/vægt reagerer positivt på det… :krydser:

Jeg undrede mig også meget. Hun var rund før og nu er hun bare meget rund :what:

hvor længe har hun fået det ?

mere fordi - mine ELSKER det - og det er muligt hun bare har RÅ ædt fordi det er guf

[quote=Battlestar;415721]hvor længe har hun fået det ?

mere fordi - mine ELSKER det - og det er muligt hun bare har RÅ ædt fordi det er guf[/quote]

Det kan da egentlig godt være hun godt kan lide det og guffer. :slight_smile: Til at starte med sorterede de begge. Men det er nødt til at være der pga. Bernies mave. Han er lidt sart på det punkt den “lille” stakkel…

Jeg synes nemlig heller ikke at skålene bliver tømt langsommere end tidligere. Tværtom -surrender
De har fået det siden omkring midt i juni mener jeg det var.

Har set der er en Indoor-udg., men synes måske ikke at 500 kcal/kg lyder af så stor en forskel på de 2 varianter :frowning:

jeg ville nok se tiden an…

hvis du kun har en måned empiri, så giv det til første sep. hvis hendes indtag staig er alt for voldsomt - så skift - men giv hende lidt tid til at regulere det

Er nødt til at beholde det - ind til videre ihvertfald. Bernies mave er en kende sart…