Felicious studios?

Jeg fik taget billeder af Athea hos Felicious igår, og jeg er jo selvfølgelig såååååå spændt på at se om de er blevet gode :tihi:

Derfor et par spørgsmål - hvor længe går der normalt inden man får billederne? Det er meget rart at hvis tidsrammen f.eks. normalt er et par uger at jeg så ikke hver dag de næste par dage åbner mailen 127 gange for at se om der er kommet noget :høhø:

Kunne læse noget om de næste 24 timer på deres hjemmeside, men går det virkelig så hurtigt? :slight_smile:

Jeg er også heeelt vildt spændt :slight_smile:

Min veninde fortalte at de havde sagt til hende at hun ville modtage en mail mandag (idag) så hun kunne komme ind og se billederne.

Julie - Wow, jamen så er de jo virkelig så hurtige :smiley:

De er generelt ret hurtige og jeg ville altid forvente en mail inden for et par dage (beskeden med mandag har jeg så ikke hørt) efter en fotografering :slight_smile:

Jeg tror det afhænger af hvor mange kunder de har haft. Da jeg havde fået Max fotograferet i Middelfart gik der i hvert fald over en uge før jeg fik mail om at mine billeder var klar :slight_smile:

Ja, vi havde også satset på, at vi skulle have Jelly fotograferet i lørdags, så det var til vores store skuffelse, at vi opdagede, at de kun var der søndag :frowning: Mente ellers at have hørt bekræftet flere gange, at de ville komme begge dage :frowning:

Aldrig stole på rygter :wink: Susanne går på skole om lørdagen for øjeblikket, så indtil videre er hun kun på udstillinger om søndagen.

sidst jeg fik taget billeder af Unni (I brædstrup om lørdagen, så vidt jeg husker), fik jeg en mail om fredagen :slight_smile:

Men stod der ikke bag på Fredericia-kataloget, at de kom til Haderslev begge dage?

Nej, der står “Vi ses på næste Jyrakshow søndag den 19. juni i Haderslev”

OK, men der er i hvert fald blevet bekræftet på et eller andet tidspunkt herinde (mener endda, at det var Susanne W, og så er det vel ikke rygter), at de kom begge dage.

Det kan jeg godt huske - og jeg afkræftede det faktisk i samme tråd - så Susanne må have husket forkert, da hun skrev, de var der begge dage :slight_smile:

Det har jeg så bare ikke opdaget.

Nogen der ved hvornår hun kommer igen på en udstilling? Kan ikke lige se noget på deres hjemmeside om det :slight_smile:

jeg spurgte dem faktisk - og de kommer i Skørping :smiley:
Sikkert kun om søndagen så jo :slight_smile:
Jeg vil nemlig gerne have af Yasha så det var ret godt at vide, at de kom til Skørping… han sagde faktisk at de ville komme på alle Jyrak udstillingerne så vidt muligt :slight_smile:

Pia - Nice :slight_smile: Så må vi se om jeg synes der er penge til at forevige Diego der også :slight_smile:

Hvad er det nu forresten ham den anden der plejede at komme på udstillinger hedder? Vist noget med K? (han var svensker eller måske nordmand, husker det ikke helt)

http://www.kongro.no/

Felicious holder totalt :rock: Har lige fået en mail fra dem :smiley:

Annie - Ah, mente det var Krongo, men kunne ikke google mig til noget. Takker :smiley:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Der er op til flere rigtig gode - og et rigtig tåbeligt :tihi:

Nu skal jeg bare forsøge at bestemme mig - ikke nemt :gruble: