Felis Danica Topkatteliste 2013

Wuhuu…!!!

Jeg må vist have Verdi/Asti med til Brædstrup, for at fejre Kaitlyn.

Min tortietøs er blevet nr. 5 Hunkastrat på Felis Danica´s topkatteliste,
godt nok bliver de fejret i Korsør, men alligevel tager jeg Verdien/Astien med til Brædstrup, for at fejre
min tortietøs med mine jyske udstillingskollegaer og gode venner

[QUOTE=Rokakitho;1145755]Wuhuu…!!!

Jeg må vist have Verdi/Asti med til Brædstrup, for at fejre Kaitlyn.

Min tortietøs er blevet nr. 5 Hunkastrat på Felis Danica´s topkatteliste,
godt nok bliver de fejret i Korsør, men alligevel tager jeg Verdien/Astien med til Brædstrup, for at fejre
min tortietøs med mine jyske udstillingskollegaer og gode venner[/QUOTE]

Næh, hvor er det da bare FEDT! :flag: Stort tillykke med Kaitlyn - hun er også bare en dejlig hystade :høhø:

Mange tak Eva, Ja hun har det med at fortælle hvem der bestemmer, og du har jo båret hende helt til hendes første BOX…

Ja, men hun er jo dejlig selvom det helt bestemt er hende, der bestemmer hvor skabet skal stå - hvis man spørger Kaitlyn selv altså :tihi:

Jeg fik også en placering på FD’s topliste og så endda første gang med eget opdræt :slight_smile:

Silky Catz Dirty Dancing er nr. 10 på Felis Danicas liste for killinger… Altså den 10’ende bedste killing i DK i 2013 og eneste Kurilean der har fået nok point til at blive topkat i Felis Danica i 2013 - Jeg er godt nok stolt <3

Stort tillykke med de flotte resultater :slight_smile:

Stort tillykke med det :flag: Han ser godt nok også lækker ud! :slight_smile:

Hvor ser i listen? :slight_smile:

Dem der har sendt ind til listen har så vidt jeg har forstået det fået en mail ud, og det er derfor de ved det :slight_smile: Der er ikke noget på FDs hjemmeside endnu i hvert fald (folk plejer lige at få lov til at have mulighed for at sende et billede ind inden offentliggørelse, som jeg husker det)

Stort tillykke med resultaterne :flag:
Jeg sendte Lillemandens ind men jeg vidste godt, at det var et longshot. Han mangler liiige 200points for at blive nr. 1 :høhø:

Tillykke med placeringerne :slight_smile:

Tillykke til alle.

Tillykke, hvor er det flot!

Jeg prøvede jo at tilmelde Burgeren og Tomba katte til to topkat-lister i år, og til Felis Danicas topkat-liste tilmeldte jeg min ungkat Tomba, men fik slet ikke nogen placering fordi hans flotteste udstillingsresultater er opnået i udlandet i 2013.

Ideen om en (NW) national winner synes simpelthen er super god. Det varmer mit internationale hjerte så meget, for så er der måske mulighed for at se nationale tendenser internt i racerne, så et givent tidpunkt i historien. :thumbup: