Er der nogen der kender dette produkt: Cat Calming Treatment at zooplus ?
Jeg tænker umiddelbart ikke beroligende effekt, når jeg tænker på catnip
Der er også både den alm. Feliway diffuser og en Feliway Friends diffuser: Cat Calming Treatment at zooplus … nogen der har erfaring med Friends-udgaven og kan man måske bruge den til den alm. diffuser (den med den lilla kugle)?
Jeg har haft den alm. Feliway i en stikkontakt i 3-4 mdr. og synes ikke den gør SÅ megen forskel, så er frisk på at prøve noget andet … når der kommer gang i projektet med at udskifte det gamle køkken med et nyt, bliver kattene afskåret fra deres normale spiseplads og de kan ikke længere komme i haven via kattelemmene (jeg skal lukke dem ind/ud af et vindue) plus at der bliver sikkert larm i køkkenrummet, så jeg kan desværre risikere, at kattene bliver voldsomt stressede surrender1:
Jeg har prøvet feliway friends i en difuser da min den gamle kat var lidt stresset over den nye. Det hjalp, MEN, samtidig fik de Kalm i vådfoderet og han var på noget urinary stress foder, så om det var en kombo af de ting eller en af tingene, det ved jeg ikke.
Ja, colostrum eller calm er bedre, når det er uvante lyde og den slags, der er problemet.
Kender ikke det første du nævner.
Colostrum kan købes hos Natur & Helse på nettet, og er nok det billigste, selvom det også er halvpebret i pris. Skal selv have fat i noget derfra, når der kommer penge på kontoen igen.
De får Colostrum hver dag, så det kender jeg godt.
Det er de forskellige diffusere, jeg er interesseret i at høre om, hvis nogen har erfaring med dem … d.v.s., jeg har selv erfaring med den alm. Feliway.
[QUOTE=Milles mor;1302666]Ja, colostrum eller calm er bedre, når det er uvante lyde og den slags, der er problemet.
Kender ikke det første du nævner. Colostrum kan købes hos Natur & Helse på nettet, og er nok det billigste, selvom det også er halvpebret i pris. Skal selv have fat i noget derfra, når der kommer penge på kontoen igen.[/QUOTE]