Feliway tilbage til det gamle koncept

Som I sikkert alle ved, lavede Feliway om på deres produkt her engang i foråret/sommer (´jeg kan ikke huske helt hvornår). Og det var der mange der syntes var dumt (incl. undertegnet). For hvad med alle de adaptere vi nu stod med som ubrugelige. Heldigvis har jeg glemt at smide dem ud, for nu viser det sig, producenten går væk fra det nye produkt og falder tilbage til det gamle, altså bolden/kuglen i stikkontakten. Det syntes jeg er rigtigt dejligt. Jeg har aldrig helt kunnet se OM det gør en forskel, men i vinter halv året ca. fra nu her midt o oktober til engang i marts, har vi 3 siddende i kontakterne. 1 i soveafdelingen, 1 i udestuen og 1 i køkkenallrummet. 1 dækker ca. 70 m2 så det passer med 3 i vores tilfælde. Note til mig selv…Brita, husk at købe Feliway så snart de gamle igen er at købe på klinikken

Jeg er SÅ sur over det. Det var umuligt at købe refills til de lilla, da jeg skulle bruge nogen i foråret, så jeg blev nødt til at investere i de ny. Og jeg smed selvfølgelig de gamle væk. Der var jo ingen grund til at beholde dem, når nu man ikke længere kunne få refills til dem - og jeg fik min mor til at smide den væk, hun havde. Nu kan jeg så få lov at investere i en ny gammel forstøver, hvis jeg igen vil bruge Feliway :sgu:

Det er jeg godtnok også træt af! Har for er par måneder siden købt den nye, som nu så bliver den gamle for at den gamle så kan blive den nye…øv :frowning:

Pludselig kom jeg i tanke om jeg måske ud over de 3 lilla bolde/kugler jeg har i rodeskuffen i køkkenet også måske havde en i skuffen i bryggerset og sørme så. Den må du få hvis du vil. Jeg kan tage den med til Jyraks udstilling i Middelfart

Nej, hvor er du sød, Brita :hjertetildig:

IMO burde Feliway ombytte de nye hoveder til de gamle, når nu de har ombestemt sig igen igen… Men der er nok forskel på fair og forretning :slight_smile:

Der er mange måder at lokke folk hen i standen på

De skifter de “nye” ud med de gamle igen, da der var en defekt på dem. Kan ikke helt huske hvad defekten er, men har fået det at vide.

Butikkerne er begyndt at få dem igen, vi har I hvert fald fået dem hjem hos os :slight_smile:

Der er ligeledes kommet noget nyt i stedet for “servietterne” - en “kat” ligesom wunderbaum til bilerne, der kan hænges op i transportkassen, eller evt. udstillingsburet. Her skal man så købe deres spray, og sprøjte på - det er nu ganske smart.

[QUOTE=Henriette;1263186]De skifter de “nye” ud med de gamle igen, da der var en defekt på dem. Kan ikke helt huske hvad defekten er, men har fået det at vide.

Butikkerne er begyndt at få dem igen, vi har I hvert fald fået dem hjem hos os :slight_smile: [/QUOTE]

Få hvilke nogen igen? De nye eller de “nye gamle”?

Er det alle de nye, der er defekte, eller bare nogle af dem? Er de farlige at bruge? Eller virker de bare ikke? Jeg har jo to af dem samt et par ekstra refills, så jeg vil da gerne vide det, hvis jeg risikerer, at det hele springer i luften eller sådan noget? :slight_smile:

[QUOTE=galath;1263188]Få hvilke nogen igen? De nye eller de “nye gamle”?

De nye gamle :stuck_out_tongue:

Er det alle de nye, der er defekte, eller bare nogle af dem? Er de farlige at bruge? Eller virker de bare ikke? Jeg har jo to af dem samt et par ekstra refills, så jeg vil da gerne vide det, hvis jeg risikerer, at det hele springer i luften eller sådan noget? :)[/QUOTE]
Mener kun det var nogle af dem, og nej de er ikke farlige at bruge.

Min klinik fortalte producenten havde trukket produktet retur fordi det ikke virkede på dyrene

Og så bliver man ved med at sælge de!?!? Nu er jeg da først forarget! Det er jo ikke ligefrem peanuts, man betaler for det! Ja, jeg ved ikke, om det er Feliway, eller om det bare er Zooplus, jeg skal blive sur på. Men sikke noget svineri!

Det var så slet ikke det jeg fik at vide af sælgeren fra firmaet der producerer de tryghedsskabende midler.

Derudover har det virket fint på mine katte :slight_smile: Og jeg vil bestemt ikke undvære Feliway

Jeg må vist lige forbi klinikken i morgen og forhøre mig