Feliway

Er lidt i tvivl om brug - har købt spayen men ved ikke rigtig hvem af de to katte det skal sprayes på - hende der er sur eller ham der får tæsk??

Hmmm så vidt jeg ved skal Feliwey ikke spray’s på kattene, men alle andre steder så det dufter af kat over det hele.
Jeg vil andbefale dig at kobe Feliwey til at stikke i stikkontakten, det kan købes hos dyrlægen også dufter der hele tiden i ca. 1-2 måneder tror jeg nok.

Sådan en har jeg også købt - jeg fik afvide i dyre butikken at det skulle på mine hænder og så skulle jeg gnubbe mine hænder på en af kattene - men kunne ikke finde ud af hvad for en…

Okay, det har jeg ikke hørt om, men det kan da være det virker også på den måde. Jeg tror bbare jeg ville smørre det på den der kat der får “bank”.

I min brugsforviring står der at feliway sprya skal sprøjtes ud i rummet et par gange om dagen ved katte møde. Har du der imod købt felifriend spray skal du sprøjte det på dine hænder og derefter gnide duften ind i begge kattes pels. Det skal gnides på begge katte så de lugter mere ens og det kan få dem til at slappe lidt af.

Feliway sprayes i rummet eller på ting.
Felifriend sprayes på katten, og så er der
Feliway Plug-in der sættes i stikkontakten og udsender sine venligtstemte dufte

Vores dyrlæge bruger det på hænderne, når de skal håndtere nervøse katte. Jeg har selv brugt det, når vi har fået nye katte ind. Her har jeg sprayet det på hænderne og gnedet det på alle kattene, så de har lugtet mere ens.

May-Britt, måske er der noget af dit blomstermedicin der kan få Dyssen til at være lidt mindre agressiv over for Michelles killing? Tror min datter tager imod alt den hjælp som hun kan få så de to kan enes eller næsten alle råd -høhø

-græd Jeg vil bare have at Mally har det bedste liv muligt - og det er da monster træls at hun er så led overfor ham. I dag har han fået mega bank, og han overgiver sig hver gang med det samme.

Ikke PÅ katte - I OMGIVELSERNE. Ved de ikke det dem, der forhandler det?!
SUK!

Ja undskyld mit udbrud er ikke rettet mod dig, men mod forhandlere som ikke aner en dyt om de produkter de forhandler.
Sprayen virker mere akut end stikdåsen. Skriv endelig, hvis du får brug of råd, ikk… det er rystende, at folk, der tjener penge på andres kæledyr, kan være så uvidende. Jeg oplever det gang på gang.

Et lille forsøg: prøv at gå ned i nærmeste dyrehandel og stil kattesprøgsmål, som I kender svarene på og se hvad de svarer. I Bonnie og Petworld i Viborg svarer de helt hen i vejret! Men de ved godt, hvad de vil have for deres produkter!