Fellinis indflytning! (Billedspam)

SÅ kom dagen endelig hvor Fellini kunne flytte ind! (Siger jeg som om vi har ventet i laaaaaang tid, men sådan er sandheden jo faktisk ikke :tihi: )

Han indtog bare det hele med HØJ haleføring, og Hector blev helt "paf :uha: " over Fellinis “måde”, at indtage (eller overtage :tihi: ) det hele på.
Inden for de første 10 minutter havde han: Tisset i begge bakker, Leget, Spist både vådt og tørt, Drukket og hvæsset kløer.
Alt foregik med Hectors stive ørneblik solidt plantet på sig, og engang imellem måtte Hector også lige hvæse af ham - Men rører det Fellini? Overhovedet ikke!
Det kan tydeligt ses at der skal MEGET til at kunne ryste Fellini.
Han opfører sig som om det er HER han er blevet opdrættet. :wehuu:
Hector er lidt fornærmet, og kan godt give ham lidt bank, men de kan altså også dutte næser og snuse hinanden i både ansigt og røv :klapper:
Han har slet ikke pebet efter sin mor eller søskende.

Her er lidt stemningsbilleder fra de første 36 timer:

Her bliver sovet sammen :zzz:

Synkronspisning af vådfoder :klapper:

Fellini er liiiige ved at springe på Hector. Er du færdig det kan se sjovt ud!!!

Jeg er SÅ charmerende

Gudesmuk kan jeg også være

Sove igen :hjerte:

Fellini leger meget vildt med CatIT skinnen, og løber rundt og rundt og rundt og rundt og rundt :uha: Hector kigger!!

Årh Fellini er da bare dejlig & tydeligvis endt i det rette hjem :hjerte: så må man jo bare håbe at Hector ender op med at være enig :smiley:

Sikke nogle dejlige billeder :slight_smile: Smukke Fellini med “hat” på :hjerte: Stort tillykke med hinanden - Jeg glæder mig til at følge ham :slight_smile:

Ih nogle skønne billeder! Det ser da ud til at den sammenføring er gået over al forventning :smiley: Tillykke med smuksakken!

Er du da vimmer hvor han dog ligner og agerer som Wrappen!
Og så er Fellini da også helt ualmindelig smuk og lækker.

De skal da nok blive godt venner de to … dejlige billeder !

Skønne billeder :thumbup:
Storttillykkemed ham, ja, han ser ud til at være faldet godt til :smiley:

Sikke et par skønne drenge :smiley:
Stort tillykke med det nyeste familie medlem :smiley:

Tak allesammen :smiley: :hjerte:

De er i “tester grænser af” fasen lige nu :stuck_out_tongue: Der bliver ikke puttet eller vasket, men det kommer nok snart :wink:
Men han er bare faldet SÅ godt til allerede. Han er overalt :klapper: man skal være HURTIG med ham.

Nøj han (de) er lækker:hjerte:

Super skønne billeder:)

Det ser ud til at blive en nem sammenføring :thumbup:

Og der bliver nu vasket!!! :smiley: :wehu: thumbup:

:thumbup: Wauw det var hurtigt. Hvor dejligt :smelter:

Jeg afleverede Fellini hos Thilde og Mike, og det er helt korrekt hvad Thilde skriver; Fellini opførte sig straks som om han altid havde boet der :love2: Da jeg ankom åbnede jeg straks transportkassen, og ud trådte Fellini med høj haleføring.

Vi lod transportkassen stå åben, i fald Fellini skulle få brug for at søge tryghed i den, og den blev faktisk brugt … men af Hector :tihi: Han syntes den snuste spææææændende, og måske fandt han tryghed dér, i fred for den lille 4-benede “vildminit”, der lige var ankommet, og så hurtigt vendte Hectors rolige hverdag på hovedet.

Hector (som er SÅ flot :hjerte:) lignede et par gange et stort spørgsmålstegn.
Man kunne næste læse hans tanker: “Hvad skete der lige der”:? når Fellini det ene sekund snuste til ham, for det næste at være optaget af noget andet 2 mtr. væk.

Du har ret Thilde. Fellini ER hurtig - lynhurtig. Snart er han her, snart er han der. Alt skal undersøges, snuses til, prøves og/eller leges med :høhø: og ALT gøres med den højeste haleføring. Han er selvsikker, modig og nysgerrig.

Hector prøvede et par gange at “mande sig op”. Han prøvede at hvæse ad Fellini … måske i håbet om at indgyde lidt respekt, men Fellini var temmelig upåvirket af de få, spæde hvæs, som jo egentlig blot viste, at Hector bad om lidt respekt, tak :tihi:

Jeg håber og tror på, at de 2 drenge vil få stor glæde af hinanden. Det tegnede i hvert fald sådan, og så vil jeg glæde mig til at møde Fellini på udstillinger.

PS. hvor er han kær som han ligger og sover hos dig, og NEJ jeg har altså ikke opdraget ham til at være “brystbarn” :klapper:
Skønne billeder Thilde :ok:

Stort tillykke med ham :ok: Han er super lækker :hjerte:

Og tillykke med en fantastisk sammenføring, det er så skønt når det forløber på den måde :slight_smile:

Kom lige til at tænke på denne her lille film med Simon’s Cat in Double Trouble :tihi:

Hvor er han dog skøn. De to skal nok blive gode venner hurtigt!

Tak allesammen! :slight_smile:

Ja der gik max 5 minutter efter jeg havde skrevet “at vaskeriet nok snart skulle komme” at Fellini fik lov at vaske Hectors pande :wehuu: Han er bare gennemblødt *tihi:

Hanne: Hhahaha den der film!!! Det er bare SÅÅÅÅ meget Fellini og Hector! Dog jagter Fellini faktisk Hector væk fra hans vådmads skål, så de må lige få det med et par meters adskillelse :stuck_out_tongue:

Jager Fellini ligefrem Hector væk fra hans madskål :uha: Damn, han er godt nok fræk … lidt a al killingen i Simon’s Cat :tihi:

God idé med god afstand mellem deres madskåle :ok:
Alternativt kan du give Hector vådmad når Fellini sover eller lægge vådkosten på en tallerken og lade dem begge spise samtidig, hvis de vil.

Husk endelig at give Hector stor opmærksomhed (men det behøver jeg egentlig ikke at skrive, for det ved jeg at I gør)

[QUOTE=DK Lindvig;945853]Jager Fellini ligefrem Hector væk fra hans madskål :uha: Damn, han er godt nok fræk … lidt a al killingen i Simon’s Cat :tihi:

God idé med god afstand mellem deres madskåle :ok:
Alternativt kan du give Hector vådmad når Fellini sover eller lægge vådkosten på en tallerken og lade dem begge spise samtidig, hvis de vil.

Husk endelig at give Hector stor opmærksomhed (men det behøver jeg egentlig ikke at skrive, for det ved jeg at I gør)[/QUOTE]

Ja hehe :tihi: Han spiser det lidt hurtigere end Hector og Hector trækker sig lidt for hurtigt uden kamp nu. Ingen hvæsen mere.
Det vil jeg prøve, at give Hector når Fellini sover. Selvom han nok vågner at det :surrender: