Felocell vaccine - kan nåes endnu

Hvis du gerne ville have nået at vaccinere med Felocell vaccine iår, så kan det nåes endnu hvis du er hurtig. Bygholm Dyrehospital i Horsens har sikret sig et restlager, som skal anvendes ved udløb af november 2011. Vaccinen sælges IKKE direkte til katteejere og/eller opdrættere!
Bygholm Dyrehospital kan træffes på 7561 1444.

Og hvis du hellere vil vaccinere med noget andet eller forklare hvorfor du hellere vil vaccinere med noget andet, så hører det til i en anden tråd - dette er en servicemeddelelse, til dem der vil nå at bruge vaccinen før det er for sent, da den (i hvert fald indtil videre) udgår af det danske marked.
VH
Susanne

Har idag spurgt på Dyreklinikken Skovlunde-Herlev. Felocell er igen standardvaccine og på “lager” nu og i fremtiden. Hvordan og hvorfra det ved jeg ikke.

YESS! Så er det måske derfor det pludselig lykkedes for Bygholm at få det på lager igen. Jeg har åbenbart lagt for mange penge derovre ved sidste vaccination, for Michael er på ferie i denne uge :slight_smile: - men jeg kaster mig lige over ham på mandag.
VH
Susanne

Ih, det var dejlige nyheder :ok:
Så havde Stig ret i at der var noget i gærde :rock:

Felocell er tilgængelig for alle dyrlæger der ønsker vaccinen - der er skiftet leverandør - that’s all:-)

Den melding har jeg netop fået på klinikken min

Ja, de har også fået et helt anderledes og afslappet smil på ansigtet på Bygholm igen :slight_smile: Jeg glemte faktisk at få boret i hvad der skete, fik bare konstateret at der skam ingen ko var på isen mere :slight_smile:
VH
Susanne