Fem løver og en ulv med hængeører

Vist længe siden jeg har vist min mini zoo

Hvor er de dejlige :slight_smile:

Hedder Hugo stadigvæk Hugo ? :slight_smile:

:wehuu:

Tak for kigget. Det er unægteligt en meget alsidig samlig af katteracer…
Og først troede jeg, der var tre hunde, men nej - der kan vist kun være en af Hugo’s slags. :smiley:

Sikke en skøøøøn Zoo du har dig der :hjerte:

hvor er de alle søde :slight_smile:

Hvor ser de dog skønne ud :wehuu:

Hvor er de alle skønne :wehuu:
Her har vi også minizoo og det er bare skønt…måske man snart skulle forlange entre når der kommer besøg :høhø:

Skøn zoo du har derhjemme :hjerte:

Ja Hugo hedder Hugo, efter Victor Hugo:-) Han er også Miserabel lige nu, for han er med på job, men ville vist heller ei skoven i dag:-)

Misserne snorker derhjemme

skønne billeder, dejligt at se hvor godt det går :thumbup: :hjerte:

Ja Hugo er så dygtig. I hans gamle hjem var han jo notorisk kattejæger og iflg de gamle ejere tror de ikke på det her - de har nu fået en video med dem, og de er helt målløse, for Hugo var frygtet i kvarteret fordi han jog katte hist og pist. Han har dog aldrig gjort dem noget. Jeg ser ingen jagt - men ser vi en fremmed kat så er hunden en streg i luften… Så det arbjeder vi lige lidt med, for jeg har jo alle katte i hjertet - men det ved han jo ikke endnu:-)

Er det bare mig, eller er det helt utrolig som Hugo har forandret udseende sinden det første billede du viste af ham??

Han ser bare så dejlig ud og dine katte.??..skøn skøn flok!!

Det var da utroligt. Jeg ved godt, at hunde gerne vil please deres mennesker, men det er alligevel flot, at han så hurtigt forstod en helt ny “korrekt opførsel”. :smiley:

Ja jeg er selv meget overrasket. Som min kollega - med hund - sagde:

Havde du vist det Helle, så havde du nok ikke turdet hva:-)

Nej! Og jeg kan også afslører, at havde jeg vist, at der var Munsterlænder i, så havde jeg heller ikke taget op og set ham.

Så der fik jeg en på fordommene:-)

Ja han har ændret sig meget. Jeg ved ikke… Han må have været mere stresset i pels osv end jeg troede først, for jeg sad også og kiggede op ham i går og tænkte… hm… Han ser bedre ud. Han har også fået muskler osv - han var jo ret tynd før. Måske Barf gør en forskel allerede efter 3 uger? Det har jeg ikke forstand på…

MVH