Eva
28. Juni 2010, 15:55
Da jeg alligevel var inde og bestille foder i Zooplus spurgte jeg lige tøserne om de ville have nogle nye madskåle.
Det ville de da godt - bare de ikke selv skulle betale
De kunne selvfølgelig ikke blive enige om, hvilke det skulle være (men de skulle være ens),
så til sidst skar jeg igennem og bestilte disse.
Nu er de så kommet og heldigvis er tøserne tilfredse (det hjælper jo nok, når der ligger lækker mad på dem) :høhø:
Jeg synes da også, at de er kære med de to små forelskede katte
Hvor er de flotte.
Jeg kan godt forstå at misserne er tilfredse.
Hilsen Lisbeth
Forkælede katte du har, når de får så fine skåle
Årh hvor er de søde Eva
Så søde at jeg ikke tør vise mine misser billedet
Sådan en vil mine misser også have, siger de. Ikke nok med det, de vil have en hver.
De er godt nok søde.
Knus Elin
Eva
28. Juni 2010, 17:18
[quote=Leopolds mor;397629]Sådan en vil mine misser også have, siger de. Ikke nok med det, de vil have en hver.
De er godt nok søde.
Knus Elin[/quote]
Det skulle ikke undre mig spor, om de forkælede rødder får deres ønske opfyldt :høhø:
Eva
28. Juni 2010, 17:19
[quote=DK Thomani;397626]Årh hvor er de søde Eva
Så søde at jeg ikke tør vise mine misser billedet [/quote]
Næ Annie - så vil de også bare have nye madskåle
system
28. Juni 2010, 17:21
Lille Frederik råber jo altid…og nu råber han: Jeg vil også have sådan en fin madskål.
Jeg skulle aldrig have vist ham billedet…
Eva
28. Juni 2010, 17:40
[quote=Mona Jensen;397637]Lille Frederik råber jo altid…og nu råber han: Jeg vil også have sådan en fin madskål.
Jeg skulle aldrig have vist ham billedet… [/quote]
Selvfølgelig skal lille frække Frederik have en ny madskål - har han ikke nogle lommepenge?
:D:D:D:D
[quote=Eva;397581]
Det ville de da godt - bare de ikke selv skulle betale [/quote]
:høhø: den kører misserne også med herhjemme - sød skål !
system
28. Juni 2010, 18:15
[quote=Eva;397649]Selvfølgelig skal lille frække Frederik have en ny madskål - har han ikke nogle lommepenge?
:D:D:D:D[/quote]
Neeej…han gider ikke feje i stuen - det er ellers en aftale, vi har.
Derfor ingen lommepenge.
NUUI hvor er den fin…hvad kostede sådan en flot skål?
Eva
28. Juni 2010, 20:21
Den Er fin, Eva ALTid noget det er godkendt af de skrappe tanter… SMil…
Hvor er det bare en sød skål
Og 40 kr. er da ikke galt… Så jeg forstår da godt at du blev fristet til at købe sådan nogen
Mega
28. Juni 2010, 22:22
Mine destruktive katte ville smadre den omgående, så de må nøjes med deres stålfade!
De forkælede rødder kan bruge deres genbrugsskåle kan de. Så længe de ikke gider hapse den mus jeg har under køkkenvasken, er der ikke noget nyt til de herskaber:)
Knus Elin
Eva
29. Juni 2010, 09:17
[quote=Leopolds mor;397972]De forkælede rødder kan bruge deres genbrugsskåle kan de. Så længe de ikke gider hapse den mus jeg har under køkkenvasken, er der ikke noget nyt til de herskaber:)
Knus Elin[/quote]
-LOL-LOL-LOL