Fertilitetsklinik

• Så kom den første tur til klinikken. Blev scannet og der er tilsyneladende ikke noget galt. Om 2 uger er det så blodprøver.
  • Adoption kan ikke komme på tale, da Casper er 41.
  • Lægen snakkede meget om overvægt. Ved jeg vejer for meget, men tænker på, om det kun er det. Hvis jeg skal ha et barn, skal det snart være. Håber og krydser fingre.

P.S. Billedet på min profil er fra i lørdags. Synes jo ikke, jeg er mega, men det er da noget af en motivation. 10 kg af på 8 uger. Lægen sagde det heller ikke måtte gå hurtigere. Forvirret kan man godt kalde mig.

Har fri fra arbejde i nat… Jubiiiiiiiiiieh. Snork pyyyeh.

Nogen her der har forsøgt længe inden første barn og gået gennem mange undersøgelser? Skriv gerne PB, hvis I foretrækker. Det jo ikke alle der bryder sig om at tale om det.

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser alt, hvad jeg kan og håber på det bedste.

Og hold da helt op, det er da godt nok et flot vægt tab - TILLYKKE med det -thumbs

Jeg ved der er en gruppe på netbaby omkring det med fertilitetsproblemer, så hvis ikke du er derinde i forvejen kunne det måske være en ide at dele med ligesindede derinde.

Du kan også kikke på landsforeningen for ufrivillige barnløse http://www.lfub.dk/postnukephoenix/

Jeg vil godt spørge min veninde Anette om hun vil kontakte dig, de forsøgte i årevis at få børn og det lykkedes så første gang i 2000 og anden gang i 2002 men hjælp fra en fertilitets klinik, hun er stadig med i LFUB.

Pøj pøj med det -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Tak tak. Så programmet “Når storken svigter i går”… Tænk sig der var et par, der havde adopteret 2 børn og havde fået grønt lys for nr. 3 barn uden at vide konen var blevet naturligt gravid.

• Mange siger jo også det er nervøsitet, og fordi man tænker for meget over det.
    Vil prøve de links i har sendt mig. -thumbs

[b]Hej Lonnie

Selvom jeg har set udsendelsen flere gange, sad jeg alligevel og hylede -græd

Du får lige her et link : Det er en side jeg har lavet til ære for mit barnebarn - som min søn og svigerdatter hentede i Ethiopien for 4½ år siden. [oregonian_bear9.gif]

http://www.gugger.dk/Laurits.htm

På siden er der et link til en bog, som min svigerdatter har skrevet i forbindelsen med hele deres proces omkring adoptionen af Laurits - den er værd at læse (jeg får ikke % af salget -høhø )

Jeg ønsker dig og din Kæreste al mulig held og lykke med projektet -blomst [/b]

Processen er lavet meget om, jeg fik reagensglsbørn i 1989 og i 1990. begge drenge er født for tidligt den første var død.

Tak for svarene.

Haneben: Det gør mig ondt at høre. Min onkel og hans kone fik tvillinger, der var født for tidligt og døde efter 2 timer. Senere fik de tvillinger igen for tidligt. De vejede 1650 og 1700 gram. De overlevede. Senere fik de en dreng på naturlig vis… - Til stor forundring.

Gugger: Vil lige se på det link -shhhh

Tak, det er skrækkeligt at miste, dejligt at din onkel og tante trods alt fik børn. min der var død vejede 750 g og blev født i 30. uge og Martin vejede 1480 g og blev født i 32. uge.
I dag er det okay at jeg mistede den første, for havde han overlevet, havde jeg jo ikke haft Martin og ham elsker jeg jo.
Der er dog altid en risiko for skader, når de er født for tidligt, skader på hjerne og syn, Martin har nogle små skader, men med de rigtige “værktøjer” har han et godt og meget normalt liv.

Hejsa.

Jeg har fået tvillinger for 7 måneder siden. med hjælp jeg fik sprøjet min kæreste sæd op. vi havde prøvet i 2 år for der var gevinst. vi fik også af vide at det nok min kæreste der var skyld i at jeg ikke blev gravid da han er ryger og har et stresset job. men det skal lige siges at mine æg var for små og jeg skulle på homoner. og hans sæd kvalitet var i top. så jeg tror ikke altid på hvad de siger. -øøøvvvs
Da jeg var oppe og skulle ha sprøjtet sæd op, sagde læge at det ville han ikke han syntes at vi skulle vente, for jeg havde lungebetændelse og var forkølet og så kunne man ikke blive gravid , for så brugte kroppe sine kræfter på at bekæmpe lungebetændelsen, Det sagde jeg nej til. og 9 måneder efter fik jeg tvillinge drenge -love . så jeg tror ikke altid på hvad de siger.

Men held og lykke det skal nok komme -jegkrydser

Tina

Nicolaj og jeg er i fertilitetsbehandling. Du må meget gerne læse om det på min blog:

www.pr1ncez.dk

For tiden er det dog desværre på standby idet jeg render rundt med en brækket arm der er ved at blive genoptrænet og i den anledning er på stærke smertestillende.

Skulle du have brug for/lyst til at snakke om det må du meget gerne skrive til mig.

Kender selv det med vægten