Nailhead har fundet ud af det er sjov og spass at lege “fetch” sammen med min kæreste :høhø:
Der er bare den ulempe, at nu kan han finde på at komme ind til os klokken tis om morgenen med sit skide hårelastik for at lege (ting man stjæler ER bare det bedste legetøj :D)
Nej, hvor er det bare kært…
Aj hvor er han dygtig til at træne mennesker!
:høhø::høhø::høhø::høhø:
Han er RIGTIG god til at træne mennesker, han fik også trænet min kæreste i at give ham mad om natten en overgang, men det har vi fået ham fra igen :høhø:
Åååååååååårh, så dejlig missekat!!
Det er virkelig gået hen og blevet det helt store hit at lege “fetch”
Det er bare så kært når han kigger forventningsfuld op på en, når han har smidt elastikket
Jeg undskylder rodet, men jeg havde lige hentet al mit juletræspynt ned fra loftet
He he klog misser
Min Gizmo elsker også at lege apport
Nuuuur, hvor sødt, og sikke et ansigt han stiller op når der skal kates igen:hjerte:
Ej, hvor er det sødt! Han er da helt vildt dygtig!!! Er det fra Kiras sidste kuld? Bare lige for at være sikker?
I bor forresten ret fedt, (hvis man må kommentere på det) jeres stole er da alt for fede!!
Ejjj hvor fedt, ja undskyld mig, men det ligner da en veltrænet hund (uden hundeudseende)
ej hvor er han dygtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…men gys dine røde sokker…LOL
Neeej, hvor sødt!!!
Jeg vil også have en kat der gider/kan lege Fetch
[quote=Bamse;508648]Ej, hvor er det sødt! Han er da helt vildt dygtig!!! Er det fra Kiras sidste kuld? Bare lige for at være sikker?
I bor forresten ret fedt, (hvis man må kommentere på det) jeres stole er da alt for fede!![/quote]
Ja, det er en af Kiras
Og tak, hynderne var godt nok brune da jeg fik dem, så min søde mor syede det seje zebrastribede betræk til mig
Hahaha, de ser røde ud på videoen, men de er pink
Jeg har en svaghed for hyggesokker de er så deeeejlige
Hvor er han kær… Gad vide om han tror han er en hund?!
Gid Silke gad det så jeg ikke skulle jagte rundt efter hendes legetøj.