Fie måtte en tur til doktor dyr

jeg går hjemme pt og skriver opgave, og hørte i morges ved halv 11 tiden et hjerteskærende skrig fra soveværelset, og en værre skælden ud. Jeg skyndte mig det ind, og så, at Fie var blevet overmandet af sengen. Hendes ene negel sad fast i lagnet, og hun havde viklet sig selv flere gange rundt om poten, så den sad helt forkert. jeg skyndte mig at få hende fri, mens hun peb og skreg. Da hun kom fri sad hendes venstre forben helt forkert, det faldt dog på plads, men hun trak på det efterfølgende, og jeg måtte ikke røre ved det. Jeg smed straks alt hvad jeg havde i hænderne, for jeg kunne se på min lille mis hun havde ondt, jeg ringede til dyrelægen og fik en tid kl 11 (hurtig service!) jeg fik hende stoppet i en kasse, og ud af døren i en fart, uden hverken sundheds bog eller nogen ting.
Doktor dyr undersøgte hende, men der var heldigvis ikke brækket noget, eller revet noget over… :yah: Gusketak og lov… Min dyrelæge gav hende en smule smertestillende, da det også var klart for ham, at det faktisk gjorde ondt på hende. Han sagde hun havde fået vredet sin tå rundt i kampen, men at det hurtigt ville gå væk. Samtidig gav han hende også hendes vaccine, da hun jo er 14 mdr nu… For så skulle jeg jo ikke betale konsultationen :smiley: Derudover spurgte han til hendes bakterie dannelse i munden, og gav mig nogle tips til hvordan det kunne holdes nede… Jeg kom af med 662 kr… Og var overlykkelig, nu er min lille mis frisk og frejdig, og pøler rundt… Men hold da op et chok jeg fik…

Godt at der ikke var sket mere end det kunne klares med smertestillende :slight_smile:

Pyhha sikke et chok at få. Se at få klippet hendes kløer når hun er frisk igen så det forhåbentlig ikke sker igen :kryds:

De misser, de misser :høhø:

Godt at du var hjemme og kunne hjælpe hende med det samme :slight_smile:

Celina - Neglene bliver klippet så snart hun er lidt mere klar… Synes ellers ikke det var så længe siden jeg havde gjort det, men det var åbenbart længe nok siden.

Hov… Glemte helt at prale i al min forvirring… :høhø: Doktor dyr synes Fie var noget så flot en mis… Han var meget facineret af hendes gode muskulatur og kropsbygning… Han sagde at han synes det var fantastisk at man kunne have en indekat, med så pæn en vægt, og så gode muskler… Han synes hun var utrolig smuk og addret… Jeg voksede lige 10 cm da han sagde det :wehuu: Hun blev også vejet… Hun vejer 3,6… Det er en lille coon pige, men skidt… Hun er dejlig anyway…

God bedring til den smukke mis, godt du var der :slight_smile:

God bedring til misse pigen. Som de andre siger godt du var hjemme så du hurtigt kunne hjælpe hende.

God bedring til din missekat :slight_smile:

sikke da en forskrækkelse…

godt du kunne komme så hurtigt afsted!!!