Fife >< tica?

Denne tråd minder mig om, at jeg skal have undersøgt om vi stadig kan følge vores avlsprogram, hvis vi skifter - herunder diverse udparringer, som er nødvendige for at øge genpuljen. Jeg har ladet det ligge, fordi vi faktisk stod lige foran at lukke, da der ingen killinger kom efter 2 års forsøg.

Vi er i TICA, og normalt også i Viking Cats - der er vi ikke medlemmer pt, da vi var ved at geare ned før killingerne endelig kom. Men det vil vi igen, da vi gerne vil bakke den danske klub op.

Vi er i TICA, fordi den største viden om Snowshoe lå der, da vi startede. Det har været en kæmpehjælp, men nu vil vi faktisk gerne skifte nu, da vi er et andet sted end da vi startede.

Vores svenske kolleger advarer os dog imod FIFe, da de oplever store problemer med at få lov at parre ud. De er derfor ved at skifte til TICA…
Jeg mener dog ikke at Sverak kan sammenlignes med Jyrak… Men det er naturligvis noget, jeg skal være 200 % sikker på, før vi skifter.

Vi er glade for TICA - ingen religionskrig herfra. Vi er også glade for Jyrak, som jeg mener er en fantastisk klub med masser af arrangementer og tilbud, som jeg gerne ville bidrage til.

Og ja killingerne får TICA tavler, for det er der vi er registreret som opdræt med dette kuld.

MVH Helle

[QUOTE=FinnFrode;642183]Så - nu har du fyret op under en religionskrig, Apollo… :wink:

:)[/QUOTE]

Det er ikke min hensigt… :engel:
Men spændende læsning…:slight_smile:

[QUOTE=Apollo;651574]Det er ikke min hensigt… :engel:
Men spændende læsning…:)[/QUOTE]

Helt bestemt. Og man holdt heldigvis en god tone. :slight_smile: