Fik lige en på tuden af katten

Desse kan et lille trick… hun elsker nemlig at blive kysset, så når man laver kysselyde til hende, så vender hun hovedet mod en, så man kan kysse hende på panden, eller oven på hovedet…

Så lige før, da jeg lå og prøvede at læse nogle tråde herinde, så hoppede hun på på mig, for at få lidt opmærksomhed og blive nusset… Jeg lavede så kysselyde til hende, og hun vendte hovedet mod mig, som hun plejer… Det gjorde vi så et par gange… Så til sidst gad hun ikke rigtig mere, så hun begyndte at ignorere mig… men jeg opgav ikke så let, så jeg blev ved med at lave kysselyde… Det fandt Desse åbenbart så tilpas irriterende, så til sidste overgav hun sig, og vendte hovedet mod mig… Dog ikke som hun plejer, men en del hurtigere og hårdere, så hun gav mig lige en på tuden med en skalde… -LOL

Så kan jeg lære det… Skal ikke sidde der og være irriterende… -rofl

Synes bare det var en sjov lille historie, som jeg lige ville dele med jer… -hæhæ

LOOOL

Tak fordi du delte historien, trængte lige til at grine :tihi

-høhø Så kan du lære det kan du, næste gang du ikke hører efter -gimiggimig

hahahahaha -xxrotflmao

hvor godt… tyyyyyyyygti mizza

haha se det er så straffen for at slikke din kat i panden -høhø

nej sådan gør daffy altid og nogengange tager han nærmest tilløb og gir en en skalle så man tror ens hoved sprænges og så gør han det flere gange i træk

Elisabeth, så var det da godt at det kunne få dig til at grine [bigloony]

ja, kan godt se jeg skal passe lidt på, ellers får jeg bare bank af min kat… hehe… Altid noget hun ikke kan finde ud af det med tilløb -hæhæ

Ja Camilla… Hvis du nu fik et blåt øje… Ville du så sige “Jeg fik en skalle, uden tilløb, af min kat” eller den der “Jeg gik ind i døren”… [bigloony] Ingen hentydning ment af nogen art, men jeg ville skulle ligge mig ned og rulle rundt af grin hvis jeg hørt at en havde fået en “uden tilløbs skalle”…

Camilla der er da sødt…men måske en hård måde at være sød ¨på -ballon

GGG det er godt at hun kan sige fra, når hendes mor næsten begår overgreb med ALT det kysseri -rækkermegatunge -likeit -likeit

-bear -HUG

Åhhh herlig historie… forstå lige et vink med en vognstang ik mor?

Elly, hehe, ja, folk ville nok glo sært på mig, hvis jeg sagde min kat havde nikket mig en skalde uden tilløb, og derfor havde jeg nu et blåt øje… Heldigvis rammer hun ikke så godt… -hæhæ

Men ja, jeg har nu lært at vi kun laver kysselydelegen et par gange, og så ikke mere… -rofl

Kamikaze’s Ranya Raoul som burde hede Ranya Rod…kan finde på at bide en i næsen, når man vil kysse på ham. Så jeg har lært at se ham an, før jeg kysser på. Er man misling er det lovligt for man kan jo ikke gøre for, man bliver overfaldet af sit slemme-gen, vel -shhhh
Brita

Hehe, en af mine andre katte kan også godt finde på at bide én i næsen, hvis man vil kysse… Og det er ikke altid kærligt ment… hehe… Så er hun sikker på at komme hurtigt ned igen… -rofl

-høhø Vores er heller ikke specielt glade for at møzze, og det kan jeg jo ikke forstå, det er da dejligt -love -love
Men uffff, og så når man sætter dem ned, så pisker de afsted -hahaha