Film der er værd at se - i aften

tv3

LØrdagsfilmen: Changeling

Kl. 21:00 til 23:55 (2t 55m)
Amerikansk Oscarnomineret spændingsdrama fra 2008
Originaltitel: Changeling

Los Angeles, 1928: En lørdag morgen i en forstad siger Christine farvel til sin søn for at tage på arbejde. Da hun kommer hjem er han forsvundet sporlæst. En eftersøgning sættes i gang og flere måneder senere genforener politiet mor og søn. Det er bare ikke hendes søn. Hun kæmper for at få myndighederne til at fortsætte eftersøgningen, men opdager, at kvinder ikke udfordrer systemet i forbudstidens L.A. uden at risikere livet.

Medvirkende: Angelina Jolie (Christine Collins), John Malkovich (Rev. Gustav Briegleb), Jeffrey Donovan (Capt. J.J. Jones), Colm Feore (Chief James E. Davis), Jason Butler Harner (Gordon Northcot) mfl.

Instruktion: Clint Eastwood

Super film og meget “uhyggelig”, kan virkelig anbefales :ok:

ØV har ikke tv3, men vil få Mike til at downloade den med det vups :slight_smile:

Åh, den ville jeg gerne have set! Sidder i stedet på arbejde hvor hele huset koger pga. julefrokost - håber de genudsender den på et tidspunkt, hvor jeg er hjemme… (hvorfor er det nu jeg ikke lige fik lært det med harddisk optagen på den nye TDC ting :dokdok:)
VH
Susanne

Puh, den var væmmelig! Tak for tippet :slight_smile:

Jeg faldt ind i en anden film i aftes, en autentisk film og den franske billedhugger Camille Claudel, for pokker nogle fantastiske ting hun lavede og sikke en trist skæbne hun led :frowning:

hvis i er i humør til en rigtig glad hygge-romantik i aften er der “mens du sov” på kanal 4 kl 21 … det er en riiiiiiigtig feel good afslapnigsfilm :slight_smile:

Ja den er god :slight_smile: den kan jeg godt se en gang til :slight_smile: