Filmen "Mænd der hader kvinder"

Har jeg lige været inde og se i biografen.

Jeg anbefaler sjældent en film fordi jeg synes den er go. Men den er altså bare en god film! Jeg havde ikke læst bogen, så jeg mødte op i biografen uden nogen forventninger overhovedet. De makabre detaljer er måske ikke lige for de alt for følsomme, men er du tosset hvor er den film bare godt skruet sammen!

Stor anbefaling herfra. :klappe:
Andre der har set filmen? Hvad synes I?

Jeps … var inde at se den i går, osse uden at have læst bogen :slight_smile:

Jeg syntes den var barsk, men god :ok:

[quote=Skattekat;141576]Jeps … var inde at se den i går, osse uden at have læst bogen :slight_smile:

Jeg syntes den var barsk, men god :ok:[/quote]

Ja, jeg var sjovt nok også inde at se den i går -høhø

Den var sgi barsk, men hamrende god :ok:

[quote=Lise;141582]Ja, jeg var sjovt nok også inde at se den i går -høhø
[/quote]

Godt du ikke sad ved siden af mig, for hende der sad der, brokkede sig i længere tid over sæderne :rulleøjne:

:fløjte: :tihi:

[quote=Skattekat;141595]Godt du ikke sad ved siden af mig, for hende der sad der, brokkede sig i længere tid over sæderne :rulleøjne:

:fløjte: :tihi:[/quote]

Sikke da en dum gås :smiley:

Det var sgu nogle dumme sæder :thumbdown:

[quote=Skattekat;141595]Godt du ikke sad ved siden af mig, for hende der sad der, brokkede sig i længere tid over sæderne :rulleøjne:

:fløjte: :tihi:[/quote]

Jamen Hrönn…:wehuu:
Det er da derfor, man går i biografen…
-LOL

P.S. jeg skal se den i morgen…
Mange gode hilsner
Mona

Hvis jeg skal se den må det vente til den kommer på DVD - jeg går aldrig i biffen.

:D:D:D:D

Jeg har endnu ikke set filmen:ked::ked: Men til jer som ikke har læst bogen, kan jeg kun anbefale den. Den er genial:thumbup::thumbup:

Som sagt har jeg læst bogen og i lørdags , var min mand og jeg inde og se filmen :ok:

Den er kanon god :thumbup:

Jeg glæder mig også til at se den, some day… har læst de 2 af 3 bøger :ok::ok::ok:

saa er jeg da spändt paa hvornaar den kommer i biffen hernede… hvis nu…
saa skal jeg väre en af de förste

[quote=Skandikatt;141959]saa er jeg da spändt paa hvornaar den kommer i biffen hernede… hvis nu…
saa skal jeg väre en af de förste[/quote]

Så har den vel fået tysk tale … :?

Uha… jeg kan bare ikke med uhyggelige film… vil egentligt gerne, men får det næsten fysisk dårligt, når noget bliver for spændende/uhyggeligt.
Er den psykologisk eller rå?
Har lige læst Engle og Dæmoner af Dan Brown, den var jeg jævnligt nød til at dulme med et par sider af en frygtelig elendig og totalt forudsigelig lægeroman -høhø. Så nu ved jeg ikke, om jeg tør se den i biografen.

Rå … :rock:

[quote=Rita;142003]Uha… jeg kan bare ikke med uhyggelige film… vil egentligt gerne, men får det næsten fysisk dårligt, når noget bliver for spændende/uhyggeligt.
Er den psykologisk eller rå?
Har lige læst Engle og Dæmoner af Dan Brown, den var jeg jævnligt nød til at dulme med et par sider af en frygtelig elendig og totalt forudsigelig lægeroman -høhø. Så nu ved jeg ikke, om jeg tør se den i biografen.[/quote]

Engle og Dæmoner er faktisk ret god. Da Vinci Mysteriet er total “Bamse og Kylling på skovtur” i forhold til den:)

Øv blev tilbudt en billet og en tur i biffen, men sagde nej fordi jeg ikke troede den var rå… Nu har jeg fortrudt - tror I invitationer kommer med ombestemmelsesret?

:slight_smile:

Helle, hvis filmen er som bogen så er den barsk :uha: Jeg går nomalt ikke ind og ser barske/rå film, men jeg er ganske enkelt nødt til at se filmen efter at have læst bogen. Jeg tror også at jeg er nødt til at kigge væk flere gange når jeg ser filmen… og hvis den går over min grænse for hvad jeg bryde mig om, så må jeg bare rejse mig og gå :S Vil du føle at du kan gøre det også?:slight_smile:

Jeg syntes bogen er mere barsk end filmen , men der er nogle barske scener i filmen , både vold og voldtægt scener , men det er der jo også i bogen , der er bare flere i bogen , plus de dyreofringer der er i bogen , er ikke med i filmen …

Tak Kaja, det er godt at vide at filmen er mindre barsk end bogen, så er jeg mere rolig :ok:

Uh ja Engle og Dæmoner skal jeg også ind og se. Så lige traileren da jeg var inde og se Mænd der hader kvinder. Det ser supernicet ud. -thumbs