Filtede bamser på ws, hvem har lavet dem?

Nogle der kan hjælpe mig med hvem der havde lavet de bamser her eller kan huske stamnavnet på buret, for hold op de er nuttede sådan en filtet Selkirk bamse der kunne være sååå kær hehe :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg havde engang et link til en hjemmeside, hvor man kunne købe forskellige filtede katte, men kan desværre ikke finde det. Måske det er på den gamle computer :gruble:Prøver at kigge i morgen.

Jeg googlede lidt rundt i min søgen efter siden og faldt over et par sjove bøger for de kreative (lidt OT):
Knit your own cat
Crafting with cat hair

De er da lidt sjove :slight_smile:

Det var denne tråd. Spitting Image - Trekkie’s katte… i filt! :smiley:

Åh hvor en fin choko filt-burmeser på hendes FB-side :wehuu:

Er dybt imponeret uh kunne godt bruge en filt Gynt…meeen ca en tusse har jeg ikke til en nuttet figur :frowning: Men vandt jeg i lotto bestilte jeg en med det samme hehe :hjerte::hjerte::brist:
Handmade, all for pets - Tasuta koduleht - Felted Dolls wauw med wauw på

Marina havde flere filtede katte med på hendes stand på WS - om det lige er hende, der har lavet dem på billedet eller de var med hjemmefra, ved jeg ikke :slight_smile:

marina kan filte katte - og det samme kan alla veslova, hun laver vist ikke andet efterhånden. Man kan endda få lavet en personlig, så man sender et billede og så får sin egen kat filtet

hvad tager hun for det ? :slight_smile:

Prøv at kontakte vedkommende - det kommer med garanti an på str og form :slight_smile:

har højest sandsynlig ikke råd hvis det er samme pris niveau(og siger ikke det er for URIMELIGT dyrt da der sikkert er MANGE timers arbejde i sådan en) :slight_smile:

Carola Machura i Finalnd laver denne type filtede katte Inhalt nicht gefunden Jeg ved, hun laver dem racespecifikke efter ønske, for hun har på et tidspunkt lavet en Korat <3

Linket virker desværre ikke? Får at vide det er i stykker eller jeg ikke har adgang :slight_smile:

Det er også lige meget, for hun filter ikke for tiden pga mangel på tid :frowning: