Filur hygger!

Hej allesammen,

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der kan huske Filur. Men det korte af det lange er, at ha stod til en aflivning, hvis ikke han fandt nyt hjem. Hanne/nevadaisy lavede en tråd herinde, og jeg kunne ikke stå for den lille fyr, og selvfølgelig skulle han ikke aflives når der ingen grund var til det.
Så jeg tog Filur til mig, og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
Så sent som for 5 minutter siden, lå ham og jeg og puttede på sofaen og så en film, ha lå i armen på mig, og trak torsk i land. :slight_smile:

Jeg ved godt han er “lidt” buttet, men han er på skrump, der sker bare ikke rigtig noget. Her er lidt billeder i kan nyde af ham :slight_smile: :wehuu:

Der er ham den skønne Filur jo, ham husker jeg godt.
Han er jo bestemt ikke blevet mindre skøn med tiden. - Han ser bare så dejlig, sød & hyggelig ud. :love:

TAK for kigget. Smiler

Dér er Frejas brormand jo :smiley:

Eller er det? :? Nu bliver jeg i tvivl…

hvor er der bare sket meget med den lille håndfuld mis vi hentede i Korsør… hvor er han dejlig Anika :slight_smile:

Nåååårh hvor er han fin Anika! Han hygger sig rigtig. Skidt pyt med han er for tyk…han sørger nok bare for at udnytte de muligheder han har fået i stedet for at rende rundt som fertil hankat i byen. Han er den dejligste kokat og jeg er bare så glad for han kan hygge sammen med dig :inlove:

[quote=Bølle-missen;345985]Dér er Frejas brormand jo :smiley:

Eller er det? :? Nu bliver jeg i tvivl…[/quote]

jo det er Frejas bror :slight_smile:

Ha ha ja…den lille mis er vist væk og erstattet af en rigtig bamse der nyder livet :stuck_out_tongue:

Jeg husker ham, han er bare så smuk :iloveyou: dejligt han fandt et hjem hos dig.

[quote=Kimilla;345972]Der er ham den skønne Filur jo, ham husker jeg godt.
Han er jo bestemt ikke blevet mindre skøn med tiden. - Han ser bare så dejlig, sød & hyggelig ud. :love:

TAK for kigget. Smiler[/quote]

Tak, nej han er en lille Charme trold :slight_smile:

[quote=Bølle-missen;345985]Dér er Frejas brormand jo :smiley:

Eller er det? :? Nu bliver jeg i tvivl…[/quote]

Det er det nemlig, og har hørt at de skulle minde rigtig meget om hinanden.

Ja han er blevet en dejlig stor bamse, derfra kælenavnet, mors dejlige husbamse :wehuu:

[quote=Nevadaisy;345999]Nåååårh hvor er han fin Anika! Han hygger sig rigtig. Skidt pyt med han er for tyk…han sørger nok bare for at udnytte de muligheder han har fået i stedet for at rende rundt som fertil hankat i byen. Han er den dejligste kokat og jeg er bare så glad for han kan hygge sammen med dig :inlove:
[/quote]

Ja han er en stor livsnyder. Jeg er så glad for at vi har fået æren af at eje ham.

Tak Pia :slight_smile:

[quote=Anika;346018]Det er det nemlig, og har hørt at de skulle minde rigtig meget om hinanden.
[/quote]

Hun elsker ihvertfald at ligge på skødet og hygge når jeg ser tv/film :wehuu:

Uhmm hvor ser han guffe-luffe-lækker ud med den bløde mave og smukke øjne :inlove::inlove::inlove:

Han er da godt nok en lækkermås, der forstår at vise charme :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg ved jeg HAR skrevet hvad jeg mener om ham…men det kan ikke gøres for mange gange eller for tit :tihi:
Når jeg igen skal have en husmisser OG kan vælge (hvad jeg helt sikkert ikke gør) så skal det være en som Filur (eller hans søskende)
De var de flotteste mislinger jeg har set (sammen med Simba 10):wehuu:

Hehe ja en lille charme trold :slight_smile:
Tak :slight_smile:

[quote=kamikaze;346546]Jeg ved jeg HAR skrevet hvad jeg mener om ham…men det kan ikke gøres for mange gange eller for tit :tihi:
Når jeg igen skal have en husmisser OG kan vælge (hvad jeg helt sikkert ikke gør) så skal det være en som Filur (eller hans søskende)
De var de flotteste mislinger jeg har set (sammen med Simba 10):wehuu:[/quote]

Hvor er du sød. Ja jeg er også glad for at jeg fik ham :wehuu:

Bøllemissen har du tænkt over at du nu er i familie med Anika :høhø:

I har jo fælles rødder via jeres katte :tihi:

[quote=birtheras;346671]Bøllemissen har du tænkt over at du nu er i familie med Anika :høhø:

I har jo fælles rødder via jeres katte :tihi:[/quote]

Hehe :stuck_out_tongue: