Fin glaskugle...troede jeg

Jeg har i flere år haft denne kugle hængende og passet vældig på den ikke gik istykker, når den blev støvet af.
Idag fandt Viggo så lige ud af den er af plastik, han bankede den ind i våbenskabet jeg ved ikke hvor mange gange… Den fik ikke såmeget som en ridse:):slight_smile:
Knus synes det var lidt uretfærdigt, han ikke måtte prøve, men Viggo mente han havde eneret på lige den kugle.
Knus Elin

Nååh :wehuu: fine billeder af mus & mus. Sikke en flot profil Knud render rundt med…næsten er NFO værdig :tihi:

Jeg tog forøvrigt et billede af hans mirmis den anden dag…hun hoppede op på min bil og det var mere end jeg kunne står for…en hittemis på en bil med hittemis-magnet på (se bildøren)

[quote=kamikaze;470240] Sikke en flot profil Knud render rundt med…næsten er NFO værdig :tihi:
[/quote]

Sjovt du siger det … jeg lagde nemlig osse mærke til profilen og tænkte: Hold kæft hvor han ligner Bambina når man ser ham i profil … hendes mor var jo en NFO-wannabe :slight_smile:

Det er da lidt synd for ham, at det kun er Viggo der må lege med kuglen … :venter:

Brita:
Jeg skal hilse fra Knud og sige han også føler sig som en NFO. Knud har forøvrigt en mega lang hale og nogen kæmpe store fødder at vade rundt på. Bort set fra alt det, så er han den sødeste og blideste og dejligste missedreng.

SKattekat:
Knud fik lov til at lege med “glaskuglen” lige efter jeg havde pakket kameraet væk. Typisk Viggo, han vil have hele opmærksomheden:)

Knus Elin