Find én fejl

Ana er tilmeldt udstillingen i Tune på søndag, men jeg har opdaget noget, som faktisk kan blive et ret stort problem i forhold til at udstille hende :gruble:

Nogen har taget hendes hoved :yikes::yikes:

Ja, det bliver nok en væsentlig fejl:tihi:

Cats og Conni

kan du ikke bare udstilling hende som en ny race ? det er hørt om haleløse katte, så hvorfor ikke hovedløse:høhø:

Se det positive, så er der ingen fare for at nogen kritiserer ting som øjenfarve og ørestilling :thumbup:

jeg synes nu du sku tage og finde det hoved og få det på plads - det pynter sådan på hende :tihi: :smiley:

:besvimer::besvimer::besvimer:

Ja det kommer nok til at trække lidt ned i bedømmelsen :stuck_out_tongue: :høhø: :tihi:

Hmmm jeg synes vi akal anmode om en ny kategori os to :wink:
For så vil jeg nemlig kommer med Kaya :slight_smile:

Sikke nogle billeder!!! Det må være en ny race… Politiker-katte måske? :wink:

Men hvor mange point tager hovedet da på burmerseren ??
Hvis det er mange, så kan det nok godt blive et problem hihi :wink:

[QUOTE=Quanti´s;654775]Men hvor mange point tager hovedet da på burmerseren ??
[/QUOTE]

Alt inkl. er det faktisk næsten halvdelen - 45 point - så det kan godt være, jeg bare skal give op på forhånd :wink:

UHA ja det tror jeg altså osse godt du kan :wink: SURT hihi

[QUOTE=DK Sugieh;654770]Hmmm jeg synes vi akal anmode om en ny kategori os to :wink:
For så vil jeg nemlig kommer med Kaya :slight_smile:

[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Dét billede tager da prisen ?!

Hvon pokker kan hun have hovedet helt nede på ryggen ??

:lol::lol::lol:

Tænker om du kan nå at melde fra, en kat uden hoved er vel ingen undskyldning ?? :wink:

Jeg kan vel få dyrlægen til at skrive en sygemelding, så får jeg da lidt af udgiften hjem igen :wink:

Dét billede tager da prisen ?!

Hvon pokker kan hun have hovedet helt nede på ryggen ??

:lol::lol::lol:[/QUOTE]

Det gik helt af sig selv :lol: Der var en fuglerede under mit udhæng og hun sad sådan i håb om at kunne få en lille snack… Men indrømmer første gang jeg så det, tænkte jeg godt nok at jeg ikke skulle have flere katte… De er simpelthen for underlige ind imellem :lol:

Det fantastiske ved katte er jo (udover deres smidige rygsøjle :wink: ) at de på et spiltsekund kan gå fra at være forunderlige til for underlige :wink:

Ja hvis et manglende hovede ikke udløser en sygemelding, så er der ski intet der gør :tihi:

:lol::lol::lol:

Hun hang måske der med hele gabet åbent i håbet om, at der skulle dratte en lille lun dunbold ned i munden på hende ??

:klapper::klapper::klapper:

NEJ! den åndsbolle hang og kaldte på de små søøøøøde unger det pippede efter mad… fulgte forældre fugle til og fra reden med største interesse :tihi: