Finde opdrætter

[quote=lenschow;239054]spørg den almindelige ejer - de har ofte helt andre ting at fortælle end de, der sælger.

[/quote]

Spørg 10 forskellige ejere, og du vil højst sandsynligt få 10 forskellige beskrivelser :slight_smile:

Det skal nok passe.

:slight_smile:

Naturligvis gør du ikke det - du får heller ikke samme svar fra to forskellige opdrættere.
Ofte er man “uenige” om mange ting indenfor racen, derfor vi har valgt at have specialklubber, der varetager samtlige opdrætteres interesser.

Skal du lave en bog med racebeskrivelser, vil jeg sige, at det er gjort 100-vis af gange før, kan findes utallige steder på nettet m.v.

Hvis du vil lave noget, der for alvor er anderledes, så lav dog en bog med racebeskrivelser skrevet af kælekatteejerne - dét har jeg aldrig set før :slight_smile:

hvis du googler rex og sphynx klubben burde den komme frem - der er vel en 3-4 af medlemmerne der har sphynx .
og ellers så har john bøwes datter christina en supreme champion- skalde som han hedder. jeg har hendes tlf nr. hvis det er.

[quote=kira v;239109]hvis du googler rex og sphynx klubben burde den komme frem - der er vel en 3-4 af medlemmerne der har sphynx .
og ellers så har john bøwes datter christina en supreme champion- skalde som han hedder. jeg har hendes tlf nr. hvis det er.[/quote]

Tak:-) Jeg har naturligvis kontakt til siden, men der er ikke nogen respons (specialklubberne er ikke for hurtige på aftrækkeren alle, når man kontakter dem:-))

Gid idé Vivi - den ville skulle gribes lidt anderledes an dog - disse er jo kun ganske korte appetitvækkere med henvisninger til specialklubbernes sider, hvor man kan læse mere. Formålet er at samle klubberne et sted, så det er lettere for den dovne køber at finde alle de gode oplysninger, som vi sandsynligvis alle synes, at en køber bør få før køb af en kat - ganske som det i dag sker ved en hund:-)

Skal man kun kigge et sted, så er chancen for at det sker større, som kattens status ser ud pt.

Alle veje fører til Rom, og skal den status stige, så må de mange bække løbe sammen til en. Indtil det sker, må vi drikke af de mange små bække, der leder mod Rom.

MVH

[quote=lenschow;239163]Tak:-) Jeg har naturligvis kontakt til siden, men der er ikke nogen respons (specialklubberne er ikke for hurtige på aftrækkeren alle, når man kontakter dem:-))

[/quote]

Har du haft kontakt til BB-klubben ang. British Longhair??? Kan huske du spurgte om denne variant på et tidspunkt.
Marina

[quote=Marina;242933]Har du haft kontakt til BB-klubben ang. British Longhair??? Kan huske du spurgte om denne variant på et tidspunkt.
Marina[/quote]

Hej

Nej har ikke beskrevet briten endnu, så det er jeg ikke nået til.
Jeg sender naturligvis de to samlet og ikke ad to omgange.

Det ville være at spilde deres tid

MVH Helle