Ja aner ikke hvad Tingesten hedder
sagen er Asterix begyndte at strinte, syntes jeg har gjort rent alle steder… Men jeg kan altså stadig lugte det, men ikke finde det.
Men var det ikke noget med man kunne købe en speciallampe man kunne lyse med, der så reagerede på katteurin ?
Jeg har den lille lygte som Urine-Off laver. Jeg synes dog ikke den er særlig brugbar. Men om jeg bare ikke kan se det godt nok, skal jeg ikke kunne udtale mig om.
okay spændene, jeg må jo blankt indrømme jeg er ved at blive tosset. Kan simpelthen ikke finde ud af hvor det kommer fra, dog er det indkredset til en del af stuen og syntes alt der er gjort rent. Kom af med knap 180 kr på ebay for lampe og rengøringsvæske inkl porto, så det er helt overkommelig pris
[QUOTE=Battlestar;1016871]du må meget gerne lige give en update på hvor godt det virker for så vil jeg også have en…
ikke at jeg har haft uheld endnu - men man ved jo aldrig[/QUOTE]
Jamen det skal jeg gøre nu venter jeg spændt på at den kommer, det kan kun gå for langsomt gg
Jeg har en Urine Off UV-lampe som jeg er ganske tilfreds med. Den har fundet en del pletter oppe i soveværelset fra Bastians tidligere strinteri.
For at det skal virke skal man huske at der skal mørkt eller næsten mørkt i rummet.
(men bemærk at ingen af dem her er i Europa - så de kan anbefales at finde sælger inden for EU)
jeg har også haft en af de mindre/smalle som blev linket til først - men den gik lidt hurtigt i stykker syntes jeg og så lyser den ikke helt så kraftigt som lommelygte med mange LED
(men bemærk at ingen af dem her er i Europa - så de kan anbefales at finde sælger inden for EU)
jeg har også haft en af de mindre/smalle som blev linket til først - men den gik lidt hurtigt i stykker syntes jeg og så lyser den ikke helt så kraftigt som lommelygte med mange LED[/QUOTE]
Argh, nu ved jeg jo ikke hvad jeg så skal købe! Der står de lange smalle er bedre til større områder… Og jeg har mistanke om der måske stadig er nogle rester fra Mea (nyreproblemer = ikke helt renlig de sidste par år), trods grundige afvaskninger, så der er en del at gå igennem…
Men på den anden side gider jeg jo heller ikke at den skal gå i stykker…