Findes der ikke en Feline Porta 21 hjemmeside?

Nu har jeg ledt og ledt efter en Feline Porta 21 hjemmeside men kan ikke finde nogen. Findes der ikke en? Jeg vil gerne læse noget mere om det forskellige foder før jeg eventuelt køber af det.

Jeg har også ledt, men kan heller ikke finde nogen og det er ret træls ikke at kunne læse om det andet end priser og hvor meget der er i.

Her http://www.portacat.de/catalog/index.php/cat/c13_Katzennahrung.html
Men det er på tysk :slight_smile:

Og der sendes ikke til DK

Tak:ok:Ann

Man kan også læse noget her:
http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-fp.htm

Tak skal i ha’ :slight_smile:

Jeg synes ikke, at der står nok på den danske side - det er ikke de oplysninger jeg søger - jeg vil se en deklaration…

Og den tyske ser ud til at omhandle vådfoder - det er tøtkost jeg søger oplysninger om indholdet i…

Prøv at kontakte Ann-Dorrit fra MysteryCoons - hun forhandler det, og jeg er sikker på, at hun både kan og vil fortælle noget om det

e-mail : [B][email protected][/B]
Tlf : + 45 4340 4495

Hun er også med på mange af udstillingerne med sin stand, hvor hun svarer beredvilligt på alt :slight_smile:

Her kan du se lidt om indholdet:

Hos MysteryCoons kan man købe sække med 23 kg - ganske rart med mange katte :slight_smile: - hos Zooplus har jeg kun set 10 kilos sække.

[Nu ved jeg godt, at det i første omgang blot var varedeklarationen, der blev eftersøgt].

Ja men hvad mon det koster at få til Jylland?

ground duck, oat meal, brown rice, maize protein, alfalfa, peas, flaxseed, dried egg, tomate pulp, dried beat pulp (sugar removed), dried yeast, chicken liver, carrots, menhaden fish oil, quinoa (organic), blueberries (organic), organic dandelions, kelp, yucca schidigera powder
Omega-3-Fatty Acid > 0,52%
Omega-6-Fatty Acid > 3,60%

Jeg kan ikke tyde det? Nogle som kan hjælpe?

MVH

Svar fra Ann Dorit

[LEFT]Jeg sælger 3 varianter af Holistic Porta 21:

[/LEFT]
[LEFT]Kylling & Ris[/LEFT]
[LEFT]Råprotein min. 32 %
Råfedt min. 20 %
Fibre max. 3,70 %
Råaske 4,30 %
Væske max. 10 %
Calcium min. 1,10 %
Phosfor min. 0,80 %
Magnesium 0,09 %
[/LEFT]
[LEFT]And & Ris[/LEFT]
[LEFT]Råprotein min. 32 %
Råfedt min. 20 %
Fibre max. 3,9 %
Råaske 6,2 %
Væske max. 10 %
Calcium min. 1,10 %
Phosfor min. 0,8 %
Magnesium 0,09 %
[/LEFT]
[LEFT]Fisk & Havregryn[/LEFT]
[LEFT]Råprotein min. 32 %
Råfedt min. 20 %
Fibre max. 3,6 %
Råaske 4,5 %
Væske max. 10 %
Calcium min. 1,10 %
Phosfor min. 0,8 %
Magnesium 0,09 %

Så har jeg Feline Finest med kylling,ansjos,sardin og tranebær
Råprotein min. 32 %
Råfedt min. 20 %
Fibre max. 3,8 %
Råaske 6,0 %
Væske max. 10 %
Calcium min. 0,8 %
Phosfor min. 0,7 %
Magnesium 0,09 %

Jeg er i tvivl om fedtindholdet på 20 % er for højt til mine???

MVH helle

[/LEFT]

Jeg kender ikke umiddelbart nogen, hvis katte har haft problemer med det fedtindhold - men det er måske individuelt, så du må nok prøve dig frem :slight_smile:

Mine havde jo med Specifik… men spørgsmålet er om det skyldes kornindholdet i det?
Det tror jeg næsten - de blev fede jo

Pt fodrer jeg udelukkende med en blanding af Porta varianterne and og kylling, da det er vigtigt, at Aske ikke får for meget fisk.
Jeg var også temmelig skeptisk mht fedtindholdet, da jeg tidligere udelukkende har fodret med fedtfattige produkter som RCSiam og den slags…
Mine er hverken blevet fede(ere) eller har fået pelsproblemer!
Askes pels er faktisk en anelse bedre end før :slight_smile:
Ting havde en periode lige efter skiftet, hvor hun ÅD som en mejetærsker i høsttiden og hun tog da også lidt på… men det er lige som om, at det har reguleret sig selv på det seneste og at hun nu er ved at tabe det igen… fed er hun dog stadigvæk suk
Leo har hverken taget på eller tabt sig… og Tjalfe spiser som han plejer og er stadig slank som en ungkat!
Aske har så heldigvis taget på igen efter at vi har fået hans hyperthyroidisme reguleret… han er idag en pæn slank kat - og det ser ud til at han bliver ved med at holde den vægt…

så mine erfaringer er positive… selv om jeg absolut var temmelig skeptisk pgr det høje fedtindhold.

[QUOTE=lenschow;99034]Mine havde jo med Specifik… men spørgsmålet er om det skyldes kornindholdet i det?
Det tror jeg næsten - de blev fede jo[/QUOTE]

Mine er også helt vilde med Specific - derfor jeg aldrig fodrer med det, for de bliver simpelthen for fede.
Tror ikke det er pga fedtindholdet, men fordi de synes så godt om det, at de spiser meget mere end de har brug for.

Tak for oplysningerne til alle. Det var mest for at se indhold i de forskellige produkter og det ka jeg så nu TAK.

Men Porta kan ikke sendes til mig i Jylland desværre… Iflg mail fra Ann Dorit