Findes der ikke en Feline Porta 21 hjemmeside?

Noget med fragtpriser osv

Så kunne du jo købe fra zooplus i stedet :stuck_out_tongue: Eller fra Ann Dorrit på en udstilling…

Ikke tørkosten vel

jeg går ikke på udstilling - det siger mig nul og nix

Det er jeg sikker på, jeg har set. Om det har været på den engelske eller den tyske - eller begge steder - kan jeg ikke huske.

Selv om man ikke går på udstilling, så kan man altså sagtens møde op hvis det er for at hente sine kattes foder :slight_smile:
Lav en aftale ang levering…

Jeg gør det meget ofte, når jeg alligevel kører gennem DK på vej til og fra udstillinger…Altså har tunge ting med i bilen - fx klatremiljøer - og møder så kunderne enten på en rasteplads eller i nogle tilfælde kører omkring deres hjem (hvis ikke det er for stor en omvej). Jeg tillader mig at tage et beløb for fragt, men der er fa**** stor forskel på at lange mig et par hundrede kroner og så på at skulle betale fuld fragtpris for at få leveret et sultanmiljø med fragtmanden! :slight_smile:

[quote=lenschow;99482]Ikke tørkosten vel

jeg går ikke på udstilling - det siger mig nul og nix[/quote]

Du kan købe tør fodret på zooplus både fra tyskland og england.

Jeg anede det ikke:-) Tak

Jeg har hørt noget om at katte bedre kan klare højt fedtindhold end højt kulhydratindhold?

[QUOTE=lenschow;99482]Ikke tørkosten vel

jeg går ikke på udstilling - det siger mig nul og nix[/QUOTE]

Jow både tør- og vådkost kan købes på www.zooplus.de :ok:

Mette.nogen.idé.om.hvad.det.samlet.koster.at.få.23.kg.fra.den.side?:slight_smile: