Findus er ved at skifte tænder. :)

Så er findus gået i gang med at tabe tænder. Lige pt. kan jeg få det til at han har 4 tænder for meget i munden.
Det ser godt nok sjovt ud, men lige nu virker de “gamle” tænder ikke løse. Det håber vi dog på de snart bliver, så ikke de skal fjernes med hjælp fra dyrlægen.
Fik fanget et billede af det tidligere. og så var det jeg tænkte om i måske har nogle sjove historier og evt. billeder af jeres katte der var ved at skifte tandsæt.

:slight_smile:

Virkeligt godt billede, Anika. Jeg tror ikke jeg før har set alle fire på vej. :ok:
Og der er naturligvis ingen grund til bekymring for Findus, for tandskiftet plejer at gå helt af sig selv - undertiden endda uden at man opdager det… :slight_smile:

Der har været en anden tråd om samme emne for ikke så længe siden: Hjørnetænder :slight_smile:)

Mange tak :slight_smile:
Han er ved at være vant til at få børstet bisserne, så han tager det ikke så tungt at man kigger ham i munden. Hvilket gør det dejligt nemt at tage, fx. et billede af tænderne.
Hehe, jeg tager nok sorgerne lidt på forskud, er vant til at skulle til dyrlægen rimelig ofte. Vi har været lidt forskelligt igennem.
Så hellere være forberedt end at blive overrasket. Men mon ikke den lille ballademager nok skal komme igennem tandskiftet uden problemer. Det går vi stærkt ud fra.

Kiggede lige på tråden, kan se det ser ret ens ud, de billeder der er derinde. Tak for det :slight_smile: