Fine ting er flyttet ind

Jeg har købt verdens fineste bursæt (synes jeg) af Skattekat, og straks nu efter en dejlig nussedag i Glostrup, bliver der indviet en nullerputseng og en lille dims der lugter gååårdt ifølge Sid :høhø:

Dejlige billeder - og det er en skøn farve til dine katte. :slight_smile:

Er det Glamour på det første billede ?
Hun (?) ser ud til at have sniffet lidt for meget Catnip :høhø:

Sengen klæ’r Ignis … og dine møbler :stuck_out_tongue:

FEDT stof det er lavet af! Dejlig rustikt og holdbart at se på!

Det er super flot - og det ser ud til han har indviet sengen :ok:

Tak Finn, det synes jeg også!

[QUOTE=Skattekat;941659]Er det Glamour på det første billede ?
Hun (?) ser ud til at have sniffet lidt for meget Catnip :høhø:

Sengen klæ’r Ignis … og dine møbler :p[/QUOTE]
Det er hende ja, men det er godt nok Sid der lader til at være den største stener! :tihi:

Jeg så det på nettet, og tænkte med det samme at NU skulle jeg bestille mig et bursæt! Totalt retro :smiley:

Jaah, Hrönn er så sej! Og sengen er indviet og godkendt.

Enig! Det er super fedt :thumbup:

Taaark
Jeg kan åbenbart ikke få lov til at sende pb’er i aften (får en ‘‘error’’-meddelelse :venter:), så det må vente til i morgen :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;941692]Taaark
Jeg kan åbenbart ikke få lov til at sende pb’er i aften (får en ‘‘error’’-meddelelse :venter:), så det må vente til i morgen :)[/QUOTE]

Ok. Jeg er også snart på vej i seng, så jeg får alligevel ikke gjort noget ved det i dag. Sig til hvis du stadig har problemer i morgen, så får du lige min mail :slight_smile:

Det er SÅ fint :thumbup: og hvor er Sid sød med hans duftebolsje :hjerte::hjerte:

Jaa, han er helt vild med sin sure sok!

Jeg tænker total 70ér, absolut på den gode måde :ok: Fedt mønstre & fede farver :slight_smile: & dine katte, jamen de er jo kønne hver & en :hjerte:

Tusind tak Ea! :slight_smile:

Lige nu er jeg selv inde i en 60’er / 70’er periode… Jeg syntes at det er mega fedt… Super flotte farver der passer til dine skønne katte… :thumbup:

He, jeg holder mig ikke til en bestemt periode, jeg elsker bare gamle ting. F.eks. min sofa! Den er enormt upraktisk når det kommer til kattehår, men den er så fin :hjerte:

[QUOTE=Highfield;941650]Jeg har købt verdens fineste bursæt (synes jeg) af Skattekat, og straks nu efter en dejlig nussedag i Glostrup, bliver der indviet en nullerputseng og en lille dims der lugter gååårdt ifølge Sid :høhø:

[/QUOTE]

For søren, jeg troede lige, du havde hugget Ann K’s aby :uha:

:høhø:

Fint sæt :ok: Og hvor er Ignis altså bare dejlig :hjerte:

[QUOTE=galath;941835]For søren, jeg troede lige, du havde hugget Ann K’s aby :uha:

:høhø:

Fint sæt :ok: Og hvor er Ignis altså bare dejlig :hjerte:[/QUOTE]

Næ nej, det er min søde missepige :hjerte:

Og tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;941835]For søren, jeg troede lige, du havde hugget Ann K’s aby :uha:
[/QUOTE]

Den skulle jeg altså liiiiige vende et par gange, før jeg fattede pointen :dokdok:

Haha, jeg fangede den først nu :ups: