Fire killinger afsættes NU

Idag er nøglen til kommoden væk igen - mine læsebriller røg samme vej …

Bogmærket i bogen jeg læser i var taget ud (igen)

Rullen med plasticposer (jeg ved hvad de gør med poserne) så den lå i strømpeskuffen - den gjorde den ikke da jeg kom hjem - HELE rullen var rullet ud og lå alle vegne, revet og flået i. Der må ha’ stukket lidt ud de kunne få fat i.

De æder mig ud af huset - og bruger en masse grus.

Det drejer sig om fire 10½ uge gamle abykillinger
1 rød han og hun
1 fawn hun
1 blå han

efter først til mølle princippet - og ingen returret:-)

Hold da op det gik stærkt - så er de afsat:-)

Godt jeg nåede det Lis - hvornår kan jeg hente ham?

Du var for sent på den de er afsat (den sidste idiot er ikke født endnu:-) - og læs hvad jeg skriver - DER ER ALLE FIRE - og absolut ingen returret.

[quote=Lis Dahlstrøm;346566]Idag er nøglen til kommoden væk igen - mine læsebriller røg samme vej …

Bogmærket i bogen jeg læser i var taget ud (igen)

Rullen med plasticposer (jeg ved hvad de gør med poserne) så den lå i strømpeskuffen - den gjorde den ikke da jeg kom hjem - HELE rullen var rullet ud og lå alle vegne, revet og flået i. Der må ha’ stukket lidt ud de kunne få fat i.

De æder mig ud af huset - og bruger en masse grus.

Det drejer sig om fire 10½ gamle abykillinger
1 rød han og hun
1 fawn hun
1 blå han

efter først til mølle princippet - og ingen returret:-)[/quote]

Og jeg som skulle have haft ham den blå.
Der er da heller ingen retfærdighed til…:græde: :græde:

Kvikke mislinger …billeder gjorde ikke noget :ups:
Har du overvejet at udstoppe dem :tihi:

[quote=Lis Dahlstrøm;346566]

Det drejer sig om fire 10½ ?

-LOL

:sorry: Jeg har kun nogen at bytte med. Men du må være forberedt på at de æder plastik, helst skraldeposen. Er alle vejne og helst hvor de ikke skal være, bag opvaskemaskinen f.eks, bruger vores personer som klatrestativ. Spiser tandsmør(et) på brødet, lukker skydedøren op til stuen hvor de ikke må være …

Skulle det have din interesse såååååå

Nu er det så lige at jeg funderer over om det er arv eller miljø :fløjte:

[quote=kamikaze;346574]Kvikke mislinger …billeder gjorde ikke noget :ups:
Har du overvejet at udstoppe dem :tihi:[/quote]

Nej, hvordan gør man det - altså udstopper dem.

Billeder, jøsses det skal være et hurtigt apparat. Iøvrigt er de her jo ikke mere:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;346578]Nej, hvordan gør man det - altså udstopper dem.

Billeder, jøsses det skal være et hurtigt apparat. Iøvrigt er de her jo ikke mere:-)[/quote]

Har du allerede sendt dem :kryds::kryds::kryds:

Ja da, hold øje med en rød sportstaske - de skulle kunne være fremme i morgen.

Sig ikke til nogen de kun er 10½ uge - du kan få min tid hos dyrlægen til vaccination næste mandag - det er kl 15:00. Jeg ringer ud og ændrer til dit navn - og din betaling naturligvis:-)

[quote=Mona Jensen;346573]Og jeg som skulle have haft ham den blå.
Der er da heller ingen retfærdighed til…:græde: :græde:[/quote]

Åhh Mona du skal altså være hurtigere …

Hvad mener du med det?

[quote=Babette;346576][quote=Lis Dahlstrøm;346566]

Det drejer sig om fire 10½ ?

-LOL

:sorry: Jeg har kun nogen at bytte med. Men du må være forberedt på at de æder plastik, helst skraldeposen. Er alle vejne og helst hvor de ikke skal være, bag opvaskemaskinen f.eks, bruger vores personer som klatrestativ. Spiser tandsmør(et) på brødet, lukker skydedøren op til stuen hvor de ikke må være …

Skulle det have din interesse såååååå[/quote]

Næh ellers tak - har du overvejet om det er din fodring med egne “produkter” der gør de æder plastic - jeg er sikker på det er fordi de mangler noget:-)

Ja, nu er det så lige det, hvordan jeg kommer pænt ud af dette. Det ER hos dig, de er vokset op, ik Lis :tihi: Jeg mener, at jeg har læst et sted, at du går meget op i at præge dine killinger…

Tak for forklaringen, nu har jeg svaret: Det er arv:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;346578]Nej, hvordan gør man det - altså udstopper dem.
Aner det ikke, men mine bliver jævnligt truet med det…og det hjælper ikke en dyt :venter:

Billeder, jøsses det skal være et hurtigt apparat. Iøvrigt er de her jo ikke mere:-)[/quote]
ÅH, det opfattede jeg så ikke, men min hjerne er også sovset ind i snot, så jeg er endnu langsommere end normalt :ups:

[quote=Lis Dahlstrøm;346588][quote=Babette;346576]

Næh ellers tak - har du overvejet om det er din fodring med egne “produkter” der gør de æder plastic - jeg er sikker på det er fordi de mangler noget:-)[/quote]

nååå ja det kan jo være, meeen mon ikke vi i så fald skal skyde på opdrætteren i Holland.

:slight_smile:

[quote=Babette;346595][quote=Lis Dahlstrøm;346588]

nååå ja det kan jo være, meeen mon ikke vi i så fald skal skyde på opdrætteren i Holland.

:)[/quote]

Har I Hollandske køer?

Øv altså, jeg ville gerne have nuppet en af de røde :ked: