Fire killinger afsættes NU

Altså, det var HELE pakken eller ingen. Og tro mig, du ville hurtigt få åndenød.

[quote=Lis Dahlstrøm;346566]Idag er nøglen til kommoden væk igen - mine læsebriller røg samme vej …

Bogmærket i bogen jeg læser i var taget ud (igen)

Rullen med plasticposer (jeg ved hvad de gør med poserne) så den lå i strømpeskuffen - det gjorde den ikke da jeg kom hjem - HELE rullen var rullet ud og lå alle vegne, revet og flået i. Der må ha’ stukket lidt ud de kunne få fat i.
[/quote]

Hmm - er du ikke selv lidt skyld i det, når du forlader huset :?

[quote=Babette;346595]nååå ja det kan jo være, meeen mon ikke vi i så fald skal skyde på opdrætteren i Holland.

[/quote]

Af sikkerhedsmæssige grunde skulle den nok have ligget i hulen -bangbang
Og jeg har hverken set eller hørt noget :rock:

[quote=Charlotte Oeh.;346610]Hmm - er du ikke selv lidt skyld i det, når du forlader huset :?

[/quote]

Jeg er jo nødt til at arbejde med de forbrug de killinger havde, ungdommen nu til dags, altså:-)

Nå jeg skal lede efter nøgle og briller - poserne (som bruges til bakkerensning) har jeg samlet sammen - de fylder nu så meget der ikke er plads til mine sokker:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;346613]
Nå jeg skal lede efter nøgle og briller - poserne (som bruges til bakkerensning) har jeg samlet sammen - de fylder nu så meget der ikke er plads til mine sokker:-)[/quote]

Det går nok Lis - hvis du ikke har dine briller, så kan du ikke finde nøglen,
og så er du nødsaget til at blive hjemme - og så behøver du jo slet ikke
sokkerne :slight_smile:

Hvornår venter du det næste kuld :?

Ejjj for søren, hvorfor sidder jeg ikke og vogter over nettet hele dagen, nu er jeg gået glip af 4 smukke mislinger. :ked:

Hvis nu du får problemer en anden gang, så skriv lige mig på ventelisten. :yatta:

[quote=Lis Dahlstrøm;346603][quote=Babette;346595]

Har I Hollandske køer?[/quote]
Nej, da men mine snefnug kommer jo fra Holland.

nananana: Snydt alle sammen, jeg fik dem alle sammen og har lige fået bekræftet på mail at de bliver leveret imorgen med bud :stuck_out_tongue:

Lis, jeg tror jeg bruger min egen dyrlæge, der er lidt langt til din :høhø:

[quote=birtheras;346674]
Lis, jeg tror jeg bruger min egen dyrlæge, der er lidt langt til din :høhø:[/quote]

Jeg tror altså, at der vil være lidt stille herinde fra Lis det næste stykke tid

  • hun har ingen briller og kan ikke læse med.

[quote=Charlotte Oeh.;346676]Jeg tror altså, at der vil være lidt stille herinde fra Lis det næste stykke tid

  • hun har ingen briller og kan ikke læse med.[/quote]

Fint, så opdager hun jo heller ikke at jeg ikke bruger hendes dyrlæge før hun får en regning på en konsultation hvor hun/jeg ikke mødte op :thumbup:

[quote=birtheras;346674]nananana: Snydt alle sammen, jeg fik dem alle sammen og har lige fået bekræftet på mail at de bliver leveret imorgen med bud :stuck_out_tongue:

Lis, jeg tror jeg bruger min egen dyrlæge, der er lidt langt til din :høhø:[/quote]

Det havde jeg alligevel ikke troet om dig Birthe…:græde:
Jeg skulle jo have haft den blå han…

[quote=Mona Jensen;346694]Det havde jeg alligevel ikke troet om dig Birthe…:græde:
Jeg skulle jo have haft den blå han…[/quote]

Desværre Mona, vi som admins benytter os jo af forsinkelserne i indlæg så vi får første prioritet :stuck_out_tongue:

Må hellere skrive at det altså ikke passer så der ingen misforståelser er :høhø:

Brillerne er fundet - så mangler nøglen bare - nå, man kan godt bruge krogen på en bøjle. At krogen så mister meget af sin runding og derfor ikke rigtig mere tjener sit formål er en anden sag.

Jeg kan se Birthe allerede INDEN killingerne er modtager, har i sinde at bryde kontakten der medfølger, ved ikke at bruge min dyrlæge. Derfor har jeg tilbagekaldt tasken. Killingerne har ved tanken om at skulle møde nogen meget langhårede “uhyrer” lovet de for fremtiden vil være artige.

Nå, vil jeg sove sammen med mine artige killinger

[quote=birtheras;346695]Desværre Mona, vi som admins benytter os jo af forsinkelserne i indlæg så vi får første prioritet :stuck_out_tongue:

Må hellere skrive at det altså ikke passer så der ingen misforståelser er :høhø:[/quote]

Jeg kan ikke læse det med småt. :tihi:
Det synes jeg er skrapt.
Jeg tænkte nok, at der var svindel indblandet.

Tænk…hvis “nogen” virkelig var så dumme, at tro på det, du skriver.
Aaaarj…mon…

[quote=Lis Dahlstrøm;346697]Brillerne er fundet - så mangler nøglen bare - nå, man kan godt bruge krogen på en bøjle. At krogen så mister meget af sin runding og derfor ikke rigtig mere tjener sit formål er en anden sag.

Jeg kan se Birthe allerede INDEN killingerne er modtager, har i sinde at bryde kontakten der medfølger, ved ikke at bruge min dyrlæge. Derfor har jeg tilbagekaldt tasken. Killingerne har ved tanken om at skulle møde nogen meget langhårede “uhyrer” lovet de for fremtiden vil være artige.

Nå, vil jeg sove sammen med mine artige killinger[/quote]

Øv ØV ØV du har jo ikke sendt kontrakten da du ikke kunne se den pga dine manglende briller. Rent snyd faktisk, men jeg håber du nyder dine små misser. :høhø:

altså lis, den dag de pakker tasken og flytter hjemmefra, tænk på al den tid du får i overskud - nej hvor kommer du til at kede dig :høhø:

[quote=Lis Dahlstrøm;346566]Idag er nøglen til kommoden væk igen - mine læsebriller røg samme vej …

Bogmærket i bogen jeg læser i var taget ud (igen)

Rullen med plasticposer (jeg ved hvad de gør med poserne) så den lå i strømpeskuffen - den gjorde den ikke da jeg kom hjem - HELE rullen var rullet ud og lå alle vegne, revet og flået i. Der må ha’ stukket lidt ud de kunne få fat i.

De æder mig ud af huset - og bruger en masse grus.

Det drejer sig om fire 10½ uge gamle abykillinger
1 rød han og hun
1 fawn hun
1 blå han

efter først til mølle princippet - og ingen returret:-)[/quote]

Lis du skræmmer mig jo helt - nu ved jeg hva jeg har i vente :open_mouth: :kryds:

Uha hvor jeg kender det,lyder ligesom mine 4 banditter:høhø:

Ligesom man overvejer at forære dem væk til Boliviansk katteragout(intern joke)
Kommer der en og ligger sig på skødet,spinder,gaber kælent og ligner en uskyldig engel:wehuu:

Tine