Fire på stribe

Felina og Aronis killinger er nu blevet 7 uger.
I dag kom Rikke (Mammarazzi) forbi, og hjalp med at holde styr på killingerne, mens jeg forevigede dem på dette billede.

Fra venstre:

  • Granada
  • Girona
  • Gatita (solgt)
  • Galliano (solgt)

Hvor er de skønne og smukke! Rigtig fin fælles billede :slight_smile:

Hvor er det et dejligt billede af de smukke killinger :inlove: Jeg kan tænke mig, at der måtte en del “skud” til, før billedet var hjemme :høhø:

Kun 17 billeder - så var den ged barberet :thumbup:

Åh, hvor er de skønne! :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Lækre hver og én! :smiley: :hjerte:

Nurh:smelter: De er skønne alle 4, men Granada er mim favorit med et lille knurhårs bredde;)

Årh :smelter:

Godt Galliano er solgt :smiley:

:hjerte: :surrender1: :hjerte: :surrender1: :hjerte: :surrender1: :hjerte:

Hold da fast, hvor er de vidunderlige !

Godt, at jeg ikke skal vælge én frem for de andre tre -----men… tror nu nok, at en af dem med lyserød næse ville blive min

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:smelter:
Hvor er de skønne!

åhh hvor er de kære, :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: og meget stille:engel2::engel2::engel2::engel2::slight_smile:

Cats og Conni

:wehuu:åhhh hvor er de skønne. :wehuu:

Jeg er som vanlig meget imponeret af hvordan I kan få de fælles billeder i kassen.

Sikke nogle dejlig muuuuuus :hjerte:

Helle, har du nu sniffet AnxiCalm igen. Det er da KIL-LIN-GER :rock:

Og så søde de er, og så fint de sidder :slight_smile:

Tænk det allerede er 7 uger siden de små meldte deres ankomst, sikke tiden går… Og hvor er de bedårende - ingen tvivl om at hende Granda er min farvorit, er så vild med hendes look

[QUOTE=Ginaby;1178151]:wehuu:åhhh hvor er de skønne. :wehuu:

Jeg er som vanlig meget imponeret af hvordan I kan få de fælles billeder i kassen.[/QUOTE]

Takker :neje:

Egentlig gik det meget let.
Jeg havde kameraet i den ene hånd, løftede killingerne op på hylden én for én. Rikke stod tæt på, og holdt øje med, at de blev på hylden.
Så gik jeg et par skridt tilbage, Rikke viftede løs med drillepinden, og rettede lidt ind på killingerne, hvis de kom ud af geled … og så knipsede jeg de 17 billeder.

Jeg tror det er en kombination af killingernes temperament samt det, at de er i højden, der gør, at de sidder forholdsvis stille :smiley:

Det kræver selvfølgeligt et godt samarbejde mellem drillepind-vifter og kameramand/dame.
Jeg skal stole på, at Rikke er lynhurtig til at reagere, hvis en killing gør antræk til at ville hoppe ned (der er lidt langt ned for en lille killing).
Rikke ER hurtig til at reagere :thumbup: så jeg skal egentlig bare koncentrere mig om at få kattene i fokus - og det er nok den største udfordring, for jeg er ikke nogen ørn med et kamera :høhø:

Jeg har prøvet at lave samme fotosession med min mand som hjælper, men hans reaktionsevne er … ehmmm pænt formuleret … lidt langsommere end Rikkes :tihi: og så får jeg altså stress, bliver utryg, lidt vrissen osv. og så lykkes det bare ikke. Det er lidt ligesom de ægtefolk, der ikke kan tapesere sammen :høhø:

De er jo lige til låget på en stor æske lækker chokolade :slight_smile: De er godt nok fine :ok:
VH
Susanne

Orhhhh sådan en stor æske belgisk chokolade :savle:

Ja - nu har de jo fået navne, men ellers kunne man jo hurtigt komme til at tænke på en 2-3 kilos Guylian chokolade :slem:
VH
Susanne