Firkantede øjne?

Åh måske en lille smule… :lol:

Men jeg har godt nok kun set de tre af den her til aften (6’eren og 7’eren, del 1 & 2) - de andre er det ikke så lang tid siden jeg sidst har set. Men “kun” på DVD :smiley: YAY nu har jeg endelig hele dyngen på BluRay

Og ENDELIG fik jeg set DH Part 2 - jeg nåede den aldrig i biffen, der var bare ikke lige en aften hvor jeg både havde tid OG råd… :confused: (for det er ikke noget ved at se en film alene, og det er lidt småpebret når hele familien skal i biografen - Selv med TeliaTirsdag…)

Hm jeg har forresten 2 eksemplarer af BluRay udgaven af Deadly Hollows Del 1 hvis nogen er interesserede? 75 kr?

Nice! Hvad står sådan en boks i? (ikke at jeg har en afspiller pt.)

Kvickly har den i denne uge til 450kr, hvilket er yderst rimeligt, men min mor var i Kvickly efter to bokse i går, hun var der da de åbnede og der var kun 2 bluray bokse i den Kvickly, så efter min mor havde været der var der ikke flere, så der er nok et meget begrænset antal pr butik til den pris (eller også var det personalet der havde lagt til side til sig selv, det vides ikke).

Jeg gav 499 for dem i Fona. Så jo det er billigere i Kvickly, men ikke SÅ meget :slight_smile:

Altså, man kan da få 10 liter mælk for en halvtredser :stuck_out_tongue:

det er bare SÅ fedt at se dem i sekvens… så er der noget ved det :slight_smile:

Ej hvor fedt du lavede den her tråd :smiley: Jeg tænkte nemlig på at jeg ville ønske mig den, men kunne ikke finde ud af om den var udkommet.
TAK :smiley: