Fjolle hulk

hulk er en lille tosse nogle gange. man kan ikke andet end at sige nååååårh og grine af ham .

se selv .

tro det eller lad vær’, men han sover faktisk ! -xxrotflmao

de dyr kan simpelthen altid få et smil på mine læber. elsker dem!

Herlige billeder og hvor er han sød -xxrotflmao

Hvor er det nogle dejlige billeder af en smuk misser -forelsket

det værste af det hele er at han gør det faktisk tit. sover på præcis den der måde. er jeg bliver så glad hver gang og så blød om hjertet.

-forelsket hvor er han dejlig

Hold op hvor er han bare SKØØØØØØØØØØØØØØN !!! -hop

Ham kunne jeg neeeeeeemt få plads til her hos mig -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove

er ked af det men vil ikke af med ham . han er super dejlig, og tyder til at blive en dejlig stor bamse han er omkring 19 uger og vejer 3 kg… men han er en rigtig lille lækkerbisken. han kan få mig til at smile når som helst og zasla for den sags skyld . og er man ked af det er de bare dejlige. og ligger begge omkring mig og spinder og nusser!

Hvor er han dog dejlig… Skøn måde han sover på…

Moar kan også bare lave en længere seng [smilie=hate-tunz.gif]
Skønne billeder, som jeg selv kan nikke genkendende til

Åhh hvor er han dog bedårende… kan godt forstå du er helt skudt i ham.

-høhø typisk dreng…kan sove hvorsomhelst… -høhø

-forelsket Hvor er han bare dejlig -forelsket

sikke dog nogen skønne billeder -forelsket

de gir mig lidt flah backs til em stor MCO kastrat vi havde på et tidspunkt der yndede at kravle øvert op i vores gulv til loft miljø og falde i søvn siddende flere gange oplevede vi han faldt ned og noget omtumlet kom til sig selv med et blik der sagde - hva f***** skete der lige her -høhø

-xxrotflmao -xxrotflmao Hvor skønt -lovelove

Din Hulk er altså dejlig! Måske fordi han minder mig en del om Mufti -love
Mufti er dog for seriøs til at sove på så fjollede måder - man skal jo også ligge godt, og helst fylde så meget som muligt -høhø

Virkeligt søde billeder!