Fjollemissen

Vimmer havde det drønsjovt med en muldvarpegang i går:

Desværre er han totale fjolleri af kort varighed, for han virker helt flov over det bagefter :tihi:

Ville ellers gerne ha´ haft det på film, men det nåede jeg ikke.

Dejlige Vimmer :inlove:, skulle nok have fat i en muldvarp til sin mor :thumbup:

-høhø… Man kan godt se hans hale er i gang -LOL

Det har jeg også set med Guinness et par gange - skøre kræ :rulleøjne::wehuu:

Dejlige Vimmer, velkommen i klubben, siger Leopold.
Jeg ser det tit når den prikkede tager en tur i et muldvarpeskud, så Vimmer skal nok gentage det nogen gange her i sommer:):slight_smile:
Vent bare til han kommer og forærer dig sin første muldvarp:S
Knus Elin

Tak, skal I ha´ :slight_smile:

Elin: Han har skam givet mig op til flere muldvarpe, mosegrise og rotter… og en enkelt harekiling. Harekillingen har dog nok fejlet noget, for den var af en størrelse, som ellers nok skulle gøre, at den kunne slippe fra ham. Men, for pokker, hvor var jeg ked og vred. Jeg ville virkelig ønske, at han var en kat uden alle de jagtinstinkter. Når jeg ser, at han har en mus, eller noget andet, så går jeg altså ud og slår det stakkels dyr ihjel… men tænker også på de gange, hvor jeg ikke lige ser det :frowning:

Det er altså det eneste, jeg ikke bryder mig om ved min kat.

:wehuu::wehuu:

Vimmer… du skal da ikke være flov… du er bare så dygtig og dejlig, når du ligger der og graver.

:hjerte:

Den kat forstår da at værdsætte livet :tihi:

Der var også en gang vi havde muldvarpe OG deres skud…men det er fortid. Tror det skyldes her er så mange misser at varperne er flygtet.
De blev slået ihjel:thumbdown: og deres skud brugt til at pølse i…dejlig forarbejdet muldhedejord er :thumbup: at grave i.
De Farre Hedenske muldvarpe er kloge…nu hærger de naboen græsplæne, dejligt:tihi:
Ham Vimmer forstår virkelig at få noget ud af livet…alle 9 :rock:

Dejligt at Fjollemissen hyggede sig :wehuu:

:wehuu: