Fjollerier i håndvasken - Jako og Diego

Hehe, de to bavianer synes lige de skulle hygge i vasken søndag aften. Det er dem hvor vandstrålen er tændt, de andre er vist fra en anden dag.

Lidt leg med hinanden

Jako

Diego

En vandstråle kan være meget fascinerende

Lille Jako da han næsten lige var flyttet ind, han er vokset noget siden -forelsket

Maden kan man også deles om, Jako mener at Diegos madskål er meget bedre end hans egen

Diego kan faktisk godt se drabelig ud

Hvem os?! Nej vi har da i hvert fald ikke lige hævet de håndklæder du havde til tørre på gulvet eller splittet en køkkenrulle ud over det hele

Nååårrr, hvor er de dejlige -forelsket -forelsket -forelsket
Det håndvaskesjov har vi også herhjemme :smiley:

Denise - Hehe, det tror jeg næsten alle med maine coon må have? :smiley:

For filan da… -thumbs

Skønne billeder,jeg sidder her og griner højt af håndvaskebillederne.Tak for et godt grin [bigloony]

Hvor er det dejligt at se de to drenge hygge sammen :slight_smile: :slight_smile:

Det er kun Dee og Dea - de 2 piger - der har det “problem”, at man ALTID skal åbne for vandet. Når man går på toilettet så kommer en af dem farende med miv, miv, miv og det samme gælder i køkkenet. Og miv miv stopper først når vi åbner for vandet :smiley:
Quini lægger sig i badekarret og Somalierne har aldrig interesseret sig for håndvaske.

Enig -thumbs

Tak alle sammen. Ja, det er skønt de er så gode venner. Jeg griner nu mest af det af Mea og May, men det var også bare fordi situationen der var så sjov, og de to tøser der ikke laver ballade ret tit eller slås for sjov var heeeelt oppe og køre og gjorde begge dele :smiley: :smiley: :smiley: -forelsket

Denise - Mine kommer også rendende så snart jeg går på wc. Gerne alle 4 skal med på mit lille badeværelse.
Diego sætter normalt poterne op på mit knæ og klapper mig på kinden og skal lige nuses lidt. Nogen gange skal han så også op i vasken, det er dog ikke påkrævet at vandet skal tændes. Det er lidt dejligt :slight_smile: :slight_smile:

Fantastiske billeder! -thumbs -forelsket -love

Hvaaaaad??? Vi er da HELT uskyldige…

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Annette - Fuldstændigt uskyldige. Og May løb i hvert fald ikke en runde rundt om sig selv og op i kradsetræet i den anden ende af lejligheden efter det billede var taget -engel

Kanon Billeder Eva men Neeeeeeeeeeeeeej det kan vi andre da ikke genkende :smiley: :smiley: :smiley:

Herlige billeder Eva -forelsket og det ser virkelig ud til at Diego har fået den legekammerat, du gerne ville give ham.

LOOOOOOOOOL rigtige sjove billeder -thumbs

Hvor er de bare super dejlige… -Og ser helt virunderlig dejlige ud når de ligger og flader den i håndvasken…
Elsker også billederne hvor de drikker af hanen…

Nåårh de er bare søde og dejlige. Er vild med dem!!

Tossehoveder -høhø

Og de to uskyldige damer, DE har ihvertfald ikke lavet ballade -engel

Mange tak alle sammen.

Skattekat - Fuldstændigt uskyldige -engel

May-britt - Ja, over al forventning har han fået det. Jako har simpelthen det perfekte temperament. Pigerne er meget mere tilpas sammen med ham end de nogensinde var med Diego, og nu er de så også meget mere afslappede omkring Diego. Det er så dejligt hjemme hos mig nu. Den bedste beslutning jeg længe har taget, uanset hvor rådden min økonomi så er pt :stuck_out_tongue:

Sikke skønne billeder af 2 skønne fyre der more sig.

Det er da lige før du skal ha større vask.

Sikke nogle skønne billeder, hvor er de dejlige.

Ham Diego har en super flot pels -wow

Stine - Mange tak :smiley: