Fjummer klostermis er død :(

:sørger: smukke Fjummer, det var alt for tidligt du tog afsted

:lys: til rejsen, hils mine venner

:kram: til dig Vivian, sikke en oplevelse :ked:

-kramer

:lys:
-kramer

[QUOTE=Vipstøsen;1133774]Åh Vivian det gør mig virkelig ondt, og det lyder som en grim måde det skete på :frowning:

Et :lys: til Fjummer så hun kan finde vejen frem over broen. Sov sødt lille mis[/QUOTE]
umiddelbart tror jeg ikke hun havde ondt, tror mest hun var drønforvirret ligesom os :(Men nøj jeg er glad for Kyrie ikke ville med så jeg tog Fjummer havde aldrig tilgivet mig selv hvis hun havde ligget og dø alene.

glemte helt at takke Pernille tusinde ganger for det i tråden her.

:kram:

Hvor forfærdeligt. Det kan bare gå så hurtigt. Stakkels dig

Åh nej dog :ked:
Husker hende tydeligt på et TICA-show (Albertslund … hvor jeg havde Spotty med), hvor hun ‘‘snød’’ sig til nogle ekstrapoints hos dommeren, ved at trykke sig hengiven mod hende (dommeren) :inlove:
God rejse, lille smukke stribede Fjummer :lys:

Åh nej, sådan noget må bare ikke ske …God rejse smukke missepige, og trøste kram til dig tzari

Sov sødt Fjummer :lys: Det var alt for tidligt du gik bort

Sikke et chok. Det gør mig frygteligt ondt:(

Venligst
Dorthe

:kram:

:sørger: Fjummer

:sørger: lille Fjummer

Åhhhh det gør mig ondt:ked: Det må da ha’ været en forfærdelig oplevelse:kram: og godt, at der var venner med Mange tanker fra Cats og Conni:lys:

Ja, det var godt, du havde hende med, så du var der sammen med hende, selv om det var en chokerende oplevelse :trøste:

Hvil i fred, smukke Fjummer :hjerte:

Åh nej det gør mig ondt. Og hvor må forløbet have været et chok.
Stort kram - der er ikke så meget at sige mere lige nu… jeg ved hvor ondt det gør
:trøste:

God rejse Fjummer :lys:

Det godt mig ondt.

Det gør mig virkelig ondt.

:sørger: Fjummer.

:kram:

:brist:

Vivian… hvor er det trist at læse, at Fjummer ikke er her mere…

Sov godt, smukke Fjummer :lys:

Det gør mig virkelig ondt Vivian -kramer

God rejse lille mis :rip:

Åh hvor trist Vivian - og sikke et chok. Men heldige Fjummer, der fik et langt og godt liv hos dig og Ivan! Det skulle have varet længere, men så heldig er man ikke altid.
Trøsteknus fra Horsens!
VH
Susanne