Fladsnude spam - Hannibal :-)

Ak, ja så er tiden gået og Hannibal forlader hjemmet i eftermiddag:ked: Jeg ved han får det godt, men han vil blive savnet meget her hjemme, han er jo min faste putte ven og altid i så godt humør.

Har taget de sidste billeder af ham i går og i dag og vil lige dele dem med jer :hjerte:

Først alene

Endnu engang alene

Så med mor der holder øje i baggrunden

Hannibal og mor :hjerte:

Hannibal og farmand :inlove:

Og så det sidste af min lille runde knægt.:hjerte:

MVH
Gitte

åhhh smelt…han er da bare SÅ dejlig den dreng… og han er heldigvis ikke bange for at bruge prinsessesengen…griner
Dejlige billeder Gitte, Tak

Nej nej, man er vel lidt feminin ss Uh min lille trold, der bliver grædt mange salte tårer i eftermiddag.

MVH
Gitte

tænk på at han får et godt hjem, tro mig, det tog lang tid inden jeg slog mig til tåls med at have solgt Delle, men aldrig aldrig var jeg i tvivl om at hun havde det godt og var højt elsket… men ja tårer hører jo med til afsked…jeg nægter at fortælle hvor mange pakker lommeletter der er hjem fra Kongerslev til Skanderborg…men mange…GGGGG

NØJJJ hvor er han søøøddddd, MIG HA :wink: :hjerte:

Uh jeg ved det Bente og hans nye mor har lige ringet, hun måtte lige omkring dr.dyr og hente lidt extra guf m.m så ses vi snart. Hun har slet ikke kunne vente her den sidste ugestid og jeg ved han vil blive højt elsket og får det supert med en ny fladsnude ven han skal bo med. Men uhh de kravler under huden på en.

MVH
Gitte

Nårh, han er nuttet!

Tusind tak :slight_smile:

måske kan du blive skrevet op på en fladsnudeventeliste…ved ikke om de findes…men ellers må vi jo lave en…
jeg har 2 stk 10 dage gamle killinger…1 per reserveret hvis ellers det er den bicolour, og any exo bliver her…så jeg har ikke noget til salg

han er da for sød - hvor er hun heldig hende der har fået lov til at købe ham :slight_smile:

det lyder også til at han vil blive rigtig godt og grundig forkælet. (som alle katte jo skal :tihi:)

[QUOTE=haneben;710014]måske kan du blive skrevet op på en fladsnudeventeliste…ved ikke om de findes…men ellers må vi jo lave en…
jeg har 2 stk 10 dage gamle killinger…1 per reserveret hvis ellers det er den bicolour, og any exo bliver her…så jeg har ikke noget til salg[/QUOTE]

VRÆLLLLLL :frowning: hihi…ja vi må se om jeg kan ventre SÅ længe hahahaha :wink:

Ellers spammer jeg dig med masser af links af lækre små fladsnuder.

Hjalp jo også Bente med at finde hendes smukke nye dreng i Sverige ss Ikke fordi jeg lokker gg

MVH
Gitte

HIHI nej sllllettttttttttttttt ikkk…blir slet ikke mega over forelsket i de skønne fladsnuder…åhh gud det er frygteligt !! :wink:

Åhh for den da, sikke en lækker fyr…

Nårh…hvor er bare sød :wehuu:

Åhh hvor er han kær :slight_smile: Dejligt han får et godt hjem - men forstår dig godt - det er skrækkeligt at skulle af med dem!!
Da jeg købte ruth havde jeg faktisk brugt knap et år på at lede efter en fertil hunkat og havde været ude og se nogle stykker hos forskellige opdrættere… jeg havde gjort mig rigtig mange overvejelser - MEN det var først da det gik op for mig at jeg skulle af med killingerne at jeg fandt ud af, at det at være opdrætter ikke var noget for mig :wink:

[QUOTE=Margrethe;710065]Åhh hvor er han kær :slight_smile: Dejligt han får et godt hjem - men forstår dig godt - det er skrækkeligt at skulle af med dem!!
Da jeg købte ruth havde jeg faktisk brugt knap et år på at lede efter en fertil hunkat og havde været ude og se nogle stykker hos forskellige opdrættere… jeg havde gjort mig rigtig mange overvejelser - MEN det var først da det gik op for mig at jeg skulle af med killingerne at jeg fandt ud af, at det at være opdrætter ikke var noget for mig ;)[/QUOTE]

respekt for det…jeg tror aldrig jeg vænner mig til det, det gør sikkert lige så forbandet ondt som 1. gang, med dellen…men tro mig, der er også glæder…at se den nye familie SÅ glade…og at man får lov at følge dem …billeder af udstillinger eller afkom eller hvad det nu måtte være…det er bestemt også en stor glæde…
vær tro mod dig selv, Vivi, det er mit bedste råd

Han er fiin… Tænkte som han dog ligner sin mor, da jeg så det første billede :smiley:

[QUOTE=haneben;710079]respekt for det…jeg tror aldrig jeg vænner mig til det, det gør sikkert lige så forbandet ondt som 1. gang, med dellen…men tro mig, der er også glæder…at se den nye familie SÅ glade…og at man får lov at følge dem …billeder af udstillinger eller afkom eller hvad det nu måtte være…det er bestemt også en stor glæde…
vær tro mod dig selv, Vivi, det er mit bedste råd[/QUOTE]

Ja man skal være tro imod sig selv… jeg er desværre (hvad mennesker angår) ind imellem lidt naiv og jeg vil ikke som sælger stå i en situation som Berit stod i da hun solgte Margrethe til en psykisk syg pige … - jeg kan jo blive ligeså snydt… og det tør jeg ikke ricikere…

  • jeg synes dyrebørn er søde og sjove - og når jeg engang finder et nedlagt landbrug her omkring så skal jeg have får/lam og køer/kalve… de skal i det mindste kun videre til slagteren…

jeps, han er en rigtig klon af sin mor :slight_smile:

MVH
Gitte