Fladsnude spam - Hannibal :-)

Dejlige billeder af den smukke lille fyr og mor og far. :hjerte:
Stort :kram: til dig Giite og Held og lykke til Hannibal i hans nye hjem, hvor det lyder til han får det super godt :slight_smile:

Hannibal:hjerte: er en skøn lille fyr, som ikke kan undgå at sprede glæde. :slight_smile:
Må held og lykke følge ham gennem et langt og lykkeligt katteliv. :kryds:

Øj han dejlig :hjerte:
Se det er billeder som disse der gør, at jeg simpetlhen er nødt til at eje en exotic engang :love2:

Ih, hvor er han altså bare dejlig, jeg er helt skudt i ham :inlove: Kan godt forstå det bliver hårdt at skulle af med ham, for han er godt nok en charmetrold :hjerte:

[QUOTE=Margrethe;710083]Ja man skal være tro imod sig selv… jeg er desværre (hvad mennesker angår) ind imellem lidt naiv og jeg vil ikke som sælger stå i en situation som Berit stod i da hun solgte Margrethe til en psykisk syg pige … - jeg kan jo blive ligeså snydt… og det tør jeg ikke ricikere…

  • jeg synes dyrebørn er søde og sjove - og når jeg engang finder et nedlagt landbrug her omkring så skal jeg have får/lam og køer/kalve… de skal i det mindste kun videre til slagteren…[/QUOTE]
    stor respekt for dine holdninger og tanker…men man skal jo også engang imellem prøve sig frem,tænker på det ville være synd om du gik glip af noget…er du gal de små med sprækker trækker…godnat for i dag

Orv, han er da sød…:hjerte:

Uhh så er Hannibal rejst og har allerede fået første melding at han lå ved siden af sin nye ven Smokie og får en slapper på sofaen. Lotte var gået amok i maxizoo med 3 nye senge, masser af legetøj, div. legepinde , guffer og 2 nye kattebakker + den kæmpe pose jeg havde lavet til ham, så I kan tro han bliver forkælet.
Nu står den på vask af søsteren så hun er rejseklar i weekenden.

MVH
Gitte

:kram:

Nøj, jeg ville også vræle hvis jeg skulle af med ham der! Nuttemand :hjerte:

Uhh har fortrudt så mange gange at have solgt ham, ikke fordi jeg er itvivl om han vil blive forkælet og elsket meget højt ved Lotte, men uhh han er bare krøbet helt under huden på mig. Han ligner på alle måder sin mor. Hun gik også med i transportkassen og lagde sig og gav ham en sidste mælketår inden de kørte, det var så sødt og vidner virkelig om Delle er en god mor.
Mor og søn i en kærlig stund :hjerte:

MVH
Gitte

må jeg godt tude nu…håber dellen ikke savner Hannibalsen alt for meget…uha jeg føler med dig Gitte

Uhh jo tud du bare, har gjort det samme. Delle leder efter ham, især har hun kigget i hulem i klatretræet flere gange. Men lige nu ligger Hannah med hende og får den helt store vasketur.

MVH
Gitte

arafom
n slåt golbæyyrt påfastaturet,ayayå

nat nat herfra

nat nat søde.