Flash jeres julebanner 2012

Hvordan ser dit julebanner ud i år??

Flash løs :thumbup:

Jeg blev inspireret af tråden Cartoonize dine katte :høhø:

Hvor er de tbare kært :hjerte: - kunne du måske lave et banner til mig engang? :tihi:

Ikke et julebanner, men et jeg kan bruge hele året?

[QUOTE=Eva;991719]Hvor er de tbare kært :hjerte: - kunne du måske lave et banner til mig engang? :tihi:

Ikke et julebanner, men et jeg kan bruge hele året?[/QUOTE]Lav en bannertråd og smid nogle forskellige billeder derind, og evt en tekst, så skal jeg se på det, når jeg trænger til at lave en overspringshandling :ups:

Og så kan det jo være, at der er andre, der også har et bud :slight_smile:

Jeg er ikke rigtig i julestemning i år… Så årets julebannere afspejler det lidt. :tihi:

[QUOTE=Zunar-J5;991726]Lav en bannertråd og smid nogle forskellige billeder derind, og evt en tekst, så skal jeg se på det, når jeg trænger til at lave en overspringshandling :ups:

Og så kan det jo være, at der er andre, der også har et bud :)[/QUOTE]

Mange tak, det vil jeg gøre :ok:

Jeg kan ikke hitte ud af at lave bannere desværre, men jeg kan godt sidde og beundre andres :slight_smile:

Mit er her - Her er julen blå i år. :slight_smile:

Mit er ikke så avanceret :ups: Men har helt selv lavet det :smiley:

Og så er det lige at i skal huske at jeres banner max må have et total på 60.000 px og de fleste i denne tråd overstiger det tilladte. Man finder frem til antal px ved at gange længde med bredde.

Kan i ikke selv finde ud af at lave dem mindre så send mig en PB så hjælper jeg gerne.

[QUOTE=birtheras;991847]Og så er det lige at i skal huske at jeres banner max må have et total på 60.000 px og de fleste i denne tråd overstiger det tilladte. Man finder frem til antal px ved at gange længde med bredde.

Kan i ikke selv finde ud af at lave dem mindre så send mig en PB så hjælper jeg gerne.[/QUOTE]

Mente ellers at forum selv plejede at sige til, hvis det var for stort :ups:

Så har jeg lavet min helt egen banner - og jeg synes bare den er grim :tihi: Men julet er den da :smiley:

(Og den er lavet om til at passe med pixels :D)

Jeg har valgt den nemme løsning ved at sætte en Merry Christmas-talebobbel ind på mit gamle banner. :engel2:

Jeg har også lavet et :wink:

Det gør det ikke :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;991795]Mit er her - Her er julen blå i år. :slight_smile:

[/QUOTE]

Sikke et fint banner :slight_smile:
Hvordan laver du det dér smarte med nissehuerne?

[QUOTE=Theomilou;992010]Sikke et fint banner :slight_smile:
Hvordan laver du det dér smarte med nissehuerne?[/QUOTE]

Takker. :slight_smile:
Dem har jeg sat ind, som de andre elementer i PSP. :slight_smile:
Håber det er det du mente.

Hvor er de flotte allesammen :slight_smile: Mit er som min signatur - det er jo december :wink:

Hvor er de flotte allesammen

Jeg er snedig - jeg har nemlig haft mit julebanner hele året - så jeg er max klar til jul i år :smiley: :smiley: