Flash jeres nips i hjemmet

Ja, det er et klamt navn…men de ved hvad det er når du siger navnet i butikken :tihi:

Jeg har synes elefantsnot var klamt siden jeg var lille, men måske jeg kan abstrahere fra det, hvis jeg kalder det noget andet samt hvis det kan sørge for at charmeterroristen ikke så tit vælter ting på gulvet :wink:

Ja, helt sikkert :tihi:

Jeg har UFATTELIGE mængder af nips og blomster…men spøjst nok hører det virkelig til sjældenhederne, at noget bliver raget ned. Og jeg har endda to unge siatalerdrenge i lømmelalderen. :tihi:
Måske er det bare løsningen - fyld alle flader op med nips, så holder de sig derfra…? :? :smiley:

Mon ikke det er det samme produkt som vi kaldte ‘‘Lærer-tyggegummi’’ på Island ? :tihi:
Don’t ask me why …

[QUOTE=Skattekat;967849]Mon ikke det er det samme produkt som vi kaldte ‘‘Lærer-tyggegummi’’ på Island ? :tihi:
Don’t ask me why …[/QUOTE]

Jo, der er det samme :slight_smile: det hedder, underligt nok, også lærer-tyggegummi på Færøerne :tihi:

jeg kender det nu også som “lærerens tyggegummi” - og min dansklærer/klasselærer havde altid 7-8 pakker liggende i skuffen i kateteret til når noget skulle hænges op :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;967627]Pilfinger fra Nakskov…altså Bernie dog :tihi:

Elefantsnot er godt kan du tro.:slight_smile:
Jeg har store fine lysestager i vinduerne som er sat fast med det, og dem kan de absolut ikke vælte, eller har ihvertfald ikke gjort det endnu.
Oppe på mit ene skab hvor bøllerne elsker at ligge er der sat to engle fast med det, de er heller ikke røget ned og de har stået der længe…jo, jeg er såååå glad for elefantsnot :D[/QUOTE]

Hehe. Det også så at gynge i lampen over spisebordet, er bare det bedste :wink: Nogle gange også at vælte ting ned fra køkkenbordet, men det er ikke så tit mere efter vi ikke kommer farende hver gang vi hører lyden af noget der er ved at blive skubbet hen over bordet :smiley:

Du kommer altså til at tage et foto af ham næste gang han gynger i lampen :klapper:
Det er altså ikke noget han har lært her :tihi:

Nej tit er det bedst bare at lade dem være når de er tæt på noget som ikke må falde ned…så sker der nemlig ikke noget, det er tit når vi kommer løbende for at redde genstaden at det går galt :tihi:

[QUOTE=PiaB;967617]nips? hvilket nips?

Mine katte er ikke klodsede - Unni vil bare IKKE dele pladsen med ting… SLET IKKE pokaler og kokarde - de væltes meget bevidst ned! :høhø: hun går MEGET målrettet efter nips simpelthen :tihi:

så jeg lever “nips frit”[/QUOTE]

Haha, kom lige i tanke om dette billede af Cinnamon. Hun er i gang med helt overlagt at vælte vaserne ned. Så de endte med at blive flyttet et andet sted hen :slight_smile:

Jeg bruger også blu-tack (det hedder tyggegummi’et på engelsk) til alt nips - og det virker :thumbup:

Jeg bruger også blu-tack (det hedder tyggegummi-klister-halløj’et på engelsk) til alt nips - og det virker :thumbup:

[QUOTE=Skattekat;967849]Mon ikke det er det samme produkt som vi kaldte ‘‘Lærer-tyggegummi’’ på Island ? :tihi:
Don’t ask me why …[/QUOTE]

Det tror jeg faktisk også det nogle gange blev kaldt ovre i skolen… Men det er ikke nødvendigvis meget bedre G

[QUOTE=Diana F;967727]Jeg har UFATTELIGE mængder af nips og blomster…men spøjst nok hører det virkelig til sjældenhederne, at noget bliver raget ned. Og jeg har endda to unge siatalerdrenge i lømmelalderen. :tihi:
Måske er det bare løsningen - fyld alle flader op med nips, så holder de sig derfra…? :? :D[/QUOTE]

Det dér er pral og blær :tihi: Det tæller ikke :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;967928]Du kommer altså til at tage et foto af ham næste gang han gynger i lampen :klapper:
Det er altså ikke noget han har lært her :tihi:

Nej tit er det bedst bare at lade dem være når de er tæt på noget som ikke må falde ned…så sker der nemlig ikke noget, det er tit når vi kommer løbende for at redde genstaden at det går galt :tihi:[/QUOTE]

Jeg skal prøve :wink:

:thumbup: