Flash Player slutter i 2020

Da den jo bruges af ret mange programmer, bla vores hjemmeside for at kunne upload mere end et billede af gangen og for at kunne opdatere Pawpeds

Ja så er jeg meget usikker på hvad jeg gør, nogen der kan hjælpe og vejlede, til hvad jeg skal bruge i stedet for

1 Synes om

ved ikke om dette kan bruges

søgte lige på spørgsmål og svar på min hjemmeside support og fik denne, så det ser ud til jeg skal have fundet en ny løsning for hjemmesiden :argh:

Jeg er ikke nogen ørn til dette, derfor har vi en hjemmesider der er bygget op i moduler med almindelige tekstfelter

jeg fatter hat, har nu fjernet Adobe Flash Player fra computeren og genstartet den. Bum Jeg kan stadig få Pawpeds og hjemmesiden til at fungere, men det er jo super skønt så håber det fortsætter

Nu må jeg begynde at lede efter en ny hjemmeside udbyder, hvor jeg også kan finde ud af at lave den :argh:

jeg har en tilføjelse til chrome, som hedder Enixan, som hjælper med flash.

1 Synes om

den vil jeg lige kigge nærmere på

Noget du måske skal overveje er, at flere browsere ikke fungerer med flash. Så en del kan muligvis ikke se siden, hvis den er bygget helt med det.

Ansvarsfraskrivelse: Det er min fortolkning af noget @RuneS engang har snakket om :hoho:

Jeg har skrevet med bricksite og som vores hjemmeside er pt, så har vi ikke noget på den der kræver flash player ud over at jeg kan upload mange billeder på en gang. så i fremtiden hedder det at hente 3 billeder af gangen.

og jeg er gået i gang med at lave en ny pro hjemmeside godt nok også hos bricksite