Flaskemutter for hittekillinger

Ja jeg har jo så fået den ære at blive flaskemutter for hittekillinger
Jeg har fået 4 vildkillinger der er født d 18/5 2 piger og 2 drenge.
De tager godt ved og alt går efter planen [bigloony]
Hele familien er faldet pladask for de små. Og min datter på 10 år lærte meget hurtig hvordan man flasker en killing. Rosa min skovkat synes de er nået så søde og nusser og vasker dem, det job deler hun med min hund Mille som klare bagdelen

-lazykitty

åh det er så dejligt at hører at der er sådan nogle som dig som tager sig af de små efterladte mislinger

Det varmer mit hjerte at det ikke kun er dig, men hele familien der deltager aktivt i så stor en ting som at være flaskemor… Lige fra datter til dyrene i hjemmet. STORT. Og godt gået…

Tina - du ved, du står mit hjerte nær. Jeg tror lige det med at tage dig af hittekillinger er noget der gør dig godt. Du har en rigtig skøn familie, som jeg har mødt flere gange. Du er ikke kun kattegal, men vild med mange forskellige slags dyr. Og dyr i nød står jo nok dit hjerte allernærmest. Jeg glæder mig til vi ses igen.

-kramer -kramer -kramer

Hvor dejligt,og skønt at din datter tager del i det,så det bliver en familiebegivenhed,og man kan jo ikke lade være med at forelske sig i sådanne små pus :slight_smile:
De har det jo med at vade ind i ens hjerte

Det lyder som et rigtigt familie projekt.
-bravo
De får det skønt de små killinger, med så mange til at nusse omkring dem.

Ja de er dejlige -forelsket og sultne -thumbs
Min datter Michaella mente også bestemt jeg skulle vække hende i nat når de skulle spise -lyside men Mor her synes ikke det var en god ide.
Tak -blomst for jeres meget pæne ord.
Mai-Britt -HUG du står mit hjerte meget nær, og kender mig så godt -shhhh [bigloony] Og ja jeg nyder de kære små.
-lazykitty

Tak Tina [oregonian_bear9.gif]

Da jeg var barn, vækkede min far mig nogle gange om natten, fordi jeg gerne ville have, at han gjorde det. Det var nogle gange et lam, som skulle have sutteflaske. Eller en lille nyfødt gris som krævede ekstra omsorg. Jeg har ligget med små grise pakket ind i håndklæder og så ind under min dyne. Snøft - flere af dem døde alligevel, men så havde jeg været med til at give dem en ekstra chance.

Så måske Michaella også kunne få minder for livet, hvis hun engang imellem fik lov til at blive vækket for at give sutteflaske til de små killinger.

Hun får også lov til at blive vækket når vi når til weekenden. Men ikke når hun skal i skole.
Hun gav flaske inden hun kom i seng, og var meget stolt, for mens jeg var til hundetræning, havde hun jo været ,mor, og fik skiftet tæppe ved dem -thumbs

Hvor lyder det hyggeligt med en lille gris under dynen [bigloony] Måske jeg skulle forslå Frans det -LOL -LOL -LOL

Nå jeg skal lige have et par timer på øjet -sover inden det er spisetid igen.

-kat1

Jeg kan lige se synet af et par hængebugsvin under dynen -xxrotflmao -xxrotflmao

Hov, det hedder ikke hittekat, men hittekilling -thumbs

www.hittekilling.dk

Ja det var lige en tastefejl. Sådan er det når det går for stærkt.