Flensborg d. 17.-18. august - deadline d. 10.7?

Plejer Cats & Co at have meget tidlige deadlines? Jeg kan se på deres flyer at der står at tilmeldingsfristen er d. 10. juli, og det synes jeg virker lidt vildt for en udstilling der midt i august?? :slight_smile:

http://cats-cc.com/downloads/flyer-flensburg-2013.pdf

(Jeg har skrevet til dem og spurgt, men ikke hørt noget endnu, og de plejer jo desværre ikke at være gode til at svare dernede - det tager i hvert fald sin tid hvis der nogensinde kommer et)

Nej det synes jeg ikke at de plejer , det kan også bare være ,at vi de sidste mange udstillinger hos dem har haft forlænget tilmeldings frist.

Det kan være en fejl, hvor de i virkeligheden mener 10.8. Det samme nummer lavede de vist sidste eller forrige år.

Det er også det jeg håber på er tilfældet, men iiih jeg synes det er træls at Tyskland er så dårlige til at svare på mails :frowning:

Det kommer nu også meget an på klubben - RKS/ Elvira Walz nede ved Stuttgart og Monica France i Bayern er altid lynhurtige til at reagere.

Jeg tilmeldte iøvrigt til Darmstadt forleden - der lå en bekræftelse i mailboksen allerede dagen efter :ok: Og jeg er ikke engang sikker på om jeg er helt færdig, for jeg har besluttet at sælge Jackie Kennedy, så hun skal nok med på en promoveringstur - jeg kan jo ikke beholde alting, suk…! Og jeg ville gerne finde et sted, der vil udstille hende lidt.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1085672]Det kommer nu også meget an på klubben - RKS/ Elvira Walz nede ved Stuttgart og Monica France i Bayern er altid lynhurtige til at reagere.

Jeg tilmeldte iøvrigt til Darmstadt forleden - der lå en bekræftelse i mailboksen allerede dagen efter :ok: Og jeg er ikke engang sikker på om jeg er helt færdig, for jeg har besluttet at sælge Jackie Kennedy, så hun skal nok med på en promoveringstur - jeg kan jo ikke beholde alting, suk…! Og jeg ville gerne finde et sted, der vil udstille hende lidt.
VH
Susanne[/QUOTE]

Okay, uanset hvilken klub jeg tidligere har skullet i kontakt med, så har de nogle gange været måneder om at svare, trods flere henvendelser…

Men det lyder da spændende med Darmstadt-tur og at promovere Jackie K. :slight_smile:

Eller når der er fyldt op og det plejer ikke at gå så stærkt igen:)
Men jeg kan da lige forhøre mig hos Gaby, de sidder jo og håber på et Burmeser BreedBis.

Marina

[QUOTE=Eife;1085704]Okay, uanset hvilken klub jeg tidligere har skullet i kontakt med, så har de nogle gange været måneder om at svare, trods flere henvendelser…

Men det lyder da spændende med Darmstadt-tur og at promovere Jackie K. :)[/QUOTE]

Det er en ren dametur, og jeg kommer nok til at fortryde at have tilmeldt så mange, nu jeg ikke har Claus med til at slæbe :høhø: Pixel skal ikke med hjem igen, så der bliver da 1,5 kg. mindre at slæbe på der :slight_smile:
VH
Susanne

Eva, skriv til Britta i tråden på FB, hun svarer lynhurtigt der…

[QUOTE=Lai-An´s;1087029]Eva, skriv til Britta i tråden på FB, hun svarer lynhurtigt der…

https://www.facebook.com/events/146016592246192/[/QUOTE]

Jeg har fået et svar nu her. Dog et ret svævende et om at de gerne vil have at folk tilmelder sig hurtigt, men at man godt kan tilmelde sig senere også…

Udstillingen er desværre lige blevet aflyst grundet for få tilmeldte :frowning:

Det er så surt :thumbdown: jeg mangler kun et cert. som skal være fra udlandet for at min Basse kan rykke op i klasse 6 og nu bliver det først til september :frowning:

Marie - hvor tager du hen i september?

NEEEEJ :thumbdown: Det var vores eneste chance for at få Cassie kvalificeret til WS - hun manglede lige et cert. i kl. 7 og jeg havde også lige tilmeldt Fiona i kl. 12 for at kun kunne få en ekstra chance.
Hotel var booket og vi var bare så klar.

Øv træls. Det skulle have været mathildes første tur udenlands.

Der står da stadig ikk noget på deres hjemmeside - hvordan har de så kommunikeret aflysningen ud ?

Je har da tilmeldt i god tid og ikke fået en mail om aflysning…

Hvor har du det fra, Pernille, for udstillingen står da stadig på Cats & Co’s hovedside?

[QUOTE=Wijelo;1097320]Der står da stadig ikk noget på deres hjemmeside - hvordan har de så kommunikeret aflysningen ud ?

Je har da tilmeldt i god tid og ikke fået en mail om aflysning…[/QUOTE]
Det kan være de først er ved at kæmpe sig igennem at kontakte alle (eller den er endt i din spam), men i hvert fald har de sendt følgende meddelelse ud idag:

[I]Dear Cat Friends,

we feel really sorry to announce the cancellation of our summer show in Flensburg, but until now we’ve got so few entries that we are unable to run a show without a financial risk (i. e. at this time we are far away from hundred cats, for this second show we have to pay an additional very high fee to our national FIFe member).

Even when we have postponed the closing date we didn’t get enough entries and we know from experience that we will not get enough cats within the next days. So we cancel our show now to keep the costs for the exhibitors and for our club to a loss degree.

We are a bit disappointed that our summer show was not as well received by the exhibitors as we thought.

Perhaps we will see you the next year.

Warmest regards,

Your Cats & Co. - Team [/I]

Det er rigtigt ærgerligt, men jeg tænker det er sidste chance nu for at bakke ud af en forpligtelse overfor hallen, ligesom flybilletter også er ved at være op over nu (og de er jo absolut non-refundable).
VH
Susanne

De har meldt det ud på deres Facebook side, at de officielt aflyser deres udstilling for nogle timer siden

Det er simpethen for underligt Jeg har tilmeldt flere gange også på Cat og Co hjemmeside, men fik ingen bekræftelse.

Jeg tror der er noget galt med tilmeldings-kodningen på tilmeldingshjemmesiden så tilmeldingerne ikke er gået igennem. Det ville jeg squ gerne fortælle dem. Men jeg ved at de ikke er særligt gode til engelsk og jeg kan desværre ikke skrive godt nok på tysk.

Jeg synes det er meget underligt.