Flensborg d. 17.-18. august - deadline d. 10.7?

Der er en udstilling i Schönberg ved Lübeck 21. og 22. september.
Det er bare så tæt på tilmeldingsfristen til WS så jeg ved ikke om jeg her nerver til at vente så længe.

Er der nogen som kan finde en showflyer til denne udstilling evt. med hotel anbefalinger ? Jeg kan ikke finde rundt på deres hjemmeside.

Som Susanne og Kia skriver, så fandt jeg oplysningerne på Cats & Co’s hjemmeside. Jeg er også rigtig ked af, at det er blevet aflyst :frowning:

Jeg tager til Schönberg ved Lübeck d. 21 :slight_smile: det er godt nok en lang køre tur, men min Basse er kvalificeret til WS, men må ikke tage flere cert. i Danmark, så jeg skal have ham op i klasse 6 ellers kan vi glemme alt om WS :S

Jeg fik besked pr. mail.

Hr du et link til en Showflyer ? jeg kan ikke finde ret mange oplysninger om udstillingen - heller ikke hvem den arrangerende klub er ???

Det er DEKZV der afholder. Deres hjemmeside har lidt information http://www.dekzv.de, men Showflyeren virker ikke. Tror der kommer mere info når vi kommer tættere på :slight_smile:

Det var også dertil jeg kom.

Jeg troede bare at DEKZV var hovedlkubben lige som vores FelisDanica og at det var underklubberne ligesom Cat & Co som arrangerede udstillingerne.

[QUOTE=Wijelo;1097363]Det var også dertil jeg kom.

Jeg troede bare at DEKZV var hovedlkubben lige som vores FelisDanica og at det var underklubberne ligesom Cat & Co som arrangerede udstillingerne.[/QUOTE]

Der må jeg melde pas… Jeg ved det faktis ikke. Må indrømme at det er Basses opdrætter der står for alt det her udlands halløj, da jeg ikke har prøvet det før :høhø: Flensborg skulle ha’ været min første tur til udlandet.

[QUOTE=Wijelo;1097363]Det var også dertil jeg kom.

Jeg troede bare at DEKZV var hovedlkubben lige som vores FelisDanica og at det var underklubberne ligesom Cat & Co som arrangerede udstillingerne.[/QUOTE]
Det er både og i Tyskland. Forbundet - altså 1.DEKZV - laver de fleste af udstillingerne, og klubberne (Patronatsvereine) har hver lov at lave én udstilling pr. år.
VH
Susanne

Udstillingen er blevet aflyst grundet for få tilmeldinger.

https://www.facebook.com/groups/117027781740869/permalink/394911810619130/

Man kan frygte at der har været noget galt med deres tilmeldingssystem på hjemmesiden. De skriver at der er under hundrede tilmeldte katte, det må næsten være umuligt bare med alle de jeg kender som har meldt til.

Marina

[QUOTE=Marina;1097715]Man kan frygte at der har været noget galt med deres tilmeldingssystem på hjemmesiden. De skriver at der er under hundrede tilmeldte katte, det må næsten være umuligt bare med alle de jeg kender som har meldt til.

Marina[/QUOTE]

Helt enig - det lyder helt vildt at der skullle være så lidt tilmeldte.

Jeg kunne heller ikke få online tilmeldingen til at virke, så jeg sendte en blanket (PDF) via Racekatten sammt med ekstra kopi direkte til Britta Busse.
Jeg havde tilmeldt 2 katte og jeg kender flere med mere en en kat tilmeldt, og udfra tilbagemeldingerne på FB ser det også ud til at mange havde tilmeldt sig. Så under 100 katte fatter jeg ikke…

Det er noget hø så bliver vi nød til at tilmelde schonberg.
Men en skam at de igen er nød til at aflyse en udstilling :frowning:

Det må være rigtig irriterende for alle dem, der havde håbet på et udenlandscertifikat. Jeg føler med jer. :frowning: