Flensborg d. 19 + 20. november

Cat and Co holder 2 dages udstilling se evt. http://www.cats-cc.com/ Det skulle være en super hyggelig udstilling og de inviterede dommer tegner godt :slight_smile:

Ved godt det er i god tid, men har fået at vide fra andre, at det allerede nu er svært at finde ledige hoteller grundet julemarkedet i Flensborg.

Er der nogen herinde der overvejer at tage derned :? Jeg har booket et hotel - fik det sidste værelse på :

Hotel-Restaurant Alte-Shiffsgalerie
Flensbuger Strasse 17
Kappeln

Ca. 6-7 km. fra centrum - 1045,00 for 2 personer i dobbeltværelse + 5 euro i gebyr for kæledyr.

Jeg fandt det på Hotels.com og der er stadig andre muligheder, som også tager pænt imod kæledyr :slight_smile:

Man skal dog nok bestille hurtigt, for det ser ud til at der er rift om værelserne i den weekend.

Jeg skal helt sikkert afsted… Jeg bor jo kun ca. 40 km. fra grænsen så det er dejlig praktisk :slight_smile:

Vi regner også med vi skal afsted men vi bor også så tæt på at vi kan køre frem og tilbage begge dag :slight_smile:
Skønt når de ligger så tæt på grænsen.
Og Cat & co ´s udstillinger er altid rigtig hyggelig :slight_smile:

Jeg regner bestemt også med at skulle afsted så Junior forhåbentlig kan få sit allersidste udlandscertifikat. Tak for info om julemarkedet, skal lige snakke hotelreservation med min bror så kan jeg høre :wink:

Det er da dejligt tæt på, men jeg ved ikke, om jeg tager katte med.

Nej, jeg planlægger det ikke lige. Tager jo Rendsburg nu her i juli, så har ikke nogen katte til den tid, der behøver komme tid udlandet. MEN jeg var der for et par år siden (bla. sammen med Tina Gizzemissen), og bortset fra den meget, meget lange dyrlæge kø, så var det virkelig en rigtig hyggelig udstilling :slight_smile:

Martin har skam også lagt planer for denne gang: samme hotel, samme spisested lørdag aften og så videre…så han hyggede sig vist også sidst :wink:

Tager helt klart med, der er jo bimsespecialshow om lørdagen, så vi tager begge dage i flensburg, håber at tage en masse bimser med,

Jeg kommer helt sikkert også… :smiley:

Den udstilling vil jeg ikke gå glip af - elsker Cats & Co´s udstillinger… :ok::ok::ok:

Haha, jamen det var også alletiders tur :smiley: Rigtig hyggeligt med cocktails i baren fredag :høhø:
Men hvis alt går som planlagt har jeg 2-3 mdrs killinger der, så må blive hjemme (og mon ikke jeg glæder mig til min første racekattekuld)

Eh jeg kunne faktisk godt finde på at overveje det…
jeg ved så bare ikke lige med at tage Tyskland “helt alene”… jeg snakker helst ikke tysk, faktisk kan jeg ikke sætte en sætning samme på tysk (forstår det dog egentligt fint nok)
hmm… men det kunne nu være hyggeligt at prøve :slight_smile:

Pia - Jeg snakker heller ikke tysk. Det gik alligevel alt sammen :slight_smile: Men måske du kan finde nogen herinde fra at følges med? Vi fulgtes tre (og Tinas bror) fra studiekredsen i Randers sidste gang igen. Og endnu flere sidste år, da vi kørte i en minibus :høhø:

[QUOTE=PiaB;594113]Eh jeg kunne faktisk godt finde på at overveje det…
jeg ved så bare ikke lige med at tage Tyskland “helt alene”… jeg snakker helst ikke tysk, faktisk kan jeg ikke sætte en sætning samme på tysk (forstår det dog egentligt fint nok)
hmm… men det kunne nu være hyggeligt at prøve :)[/QUOTE]

Du kan nok sagtens “hægte dig på” hos os. Pt. ved jeg ikke om vi kun bliver min bror og mig eller om min far også vil med, men uanset hvad burde der være plads til 4 mennesker og 2 transporttasker i bilen og sikkert også lidt grænseshopping.

Vi regner med at tage afsted fredag over middag og så kører vi direkte hjem søndag efter udstillingen.

Så du siger bare til :wink:

[QUOTE=PiaB;594113]Eh jeg kunne faktisk godt finde på at overveje det…
jeg ved så bare ikke lige med at tage Tyskland “helt alene”… jeg snakker helst ikke tysk, faktisk kan jeg ikke sætte en sætning samme på tysk (forstår det dog egentligt fint nok)
hmm… men det kunne nu være hyggeligt at prøve :)[/QUOTE]

Smil nu plejer vi at være mange dansker af sted når Cat´s & co holder udstilling da de altid lave super hyggelige udstillinger som ikke ligger så langt nede
Så der skulle da være mulighed for måske at slår sig sammen med nogen ,som også skal over natte på hotel og lave en hyggelig weekend ud af det .
Og nu er det Flensborg , der kan du komme langt med et gebrokken tysk /dansk :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;594118]Du kan nok sagtens “hægte dig på” hos os. Pt. ved jeg ikke om vi kun bliver min bror og mig eller om min far også vil med, men uanset hvad burde der være plads til 4 mennesker og 2 transporttasker i bilen og sikkert også lidt grænseshopping.

Vi regner med at tage afsted fredag over middag og så kører vi direkte hjem søndag efter udstillingen.

Så du siger bare til ;)[/QUOTE]
TIL :stuck_out_tongue:

Har lige skrevet dig en pb :slight_smile: Det ville være en oplagt mulighed for Yasha at komme udenlands nemlig :stuck_out_tongue:

Der er altid så hyggeligt på deres juleudstillinger ( ja alle deres udstillinger for den sags skyld) så jeg vil gøre alt for at kunne komme.

Jamen så må jeg jo nok også hellere gøre det officielt - nu er der i hvert fald bestilt hotelværelser :tihi:

Så jeg kommer med
Pitho Crookshanks, MCO grp. III, kl. 4 - og bare han får et enkelt certifikat med hjem vil jeg være lykkelig…han mangler nemlig et udlandscertifikat i kl. 4…så måske han bliver Supreme Premier dernede (hvis altså vi har heldet med os herhjemme i efteråret :ups:)

Nåh ja, jeg kommer også med både min bror og min far, sidstnævnte var så lokket af brormands fortællinger fra sidste udstillingstur til Flensborg at han måtte med, så der er reserveret værelser på Hotel Nordig og allerede lagt planer for spisning lørdag aften.

Vi snupper 2 overnatninger for at være bare en smule friske om lørdagen og har også PiaB og Yasha med i bilen :ok:

Yes :smiley:

Jeg kommer med den herre :smiley:
DK Steenbergs Russian Yasha - RUS

skulle det lykkes ham at snuppe et cert, så bliver jeg overlykkelig - hvis ikke, så er jeg også glad for en god oplevelse og hyggelig tur :thumbup: det må være mit udgangspunkt for første tur på udstilling i udlandet :tihi:

så skal der bare laves pas til både mig og Yasha - og hans er bestilt tid til, nu er det bare mig selv der mangler at få mig snøvlet sammen :tihi:

er der mon nogen der ved, hvor flinke de er i Tyskland til at opfylde som burplacering (altså kat ved siden af/i bur med kat og ved siden af andre personer) :?
Sidder og skal til at tilmelde nemlig :tihi:

Jeg forventer at komme med en hunkastrat i kl.8 - Primprau’s Khun One Step Closer. Der kommer måske også en anden hunkastrat i kl.8 - Primprau’s Holy Ranma Zeze. Helt bestemt kommer 2 ungdyr - Primprau’s Aprililli Aries og Primprau’s Aprililli Aria.