Flensborg d. 19 + 20. november

Nå, vi har vist en lille ændring i planerne her :slight_smile: Min veninde der har Jako regner vist med at ville med - og så tager jeg med som selskab bare :slight_smile:

Absolut, hvis Kirsten bestemmer sig for det, så skal jeg vist lige have booket samme sted :slight_smile: Gider du evt. lige smide en pb med navn på jeres hotel? :slight_smile:

kan jeg også få en pb med hotel. for vi overvejer meget at holde min fødseldag derned

Så er der tilmeldt i hvert fald :tihi: så må jeg jo se, hvor hurtigt det går med evt. bekræftelses email (hvis man da får det fra Tyskland :? )
Der var jo ligefrem penge at spare, ved at tilmelde før 1/10 :tihi:

PR. DK Steenbergs Russian Yasha - tilmeldt både lørdag og søndag
Unni - tilmeldt både lørdag og søndag

Så nu glæder jeg mig for alvor :smiley:

bare nedern med så besværlig betaling… kunne godt bruge online betalingsside med mit kort (f.eks. paypal) fremfor dyr og langsom bankoverførsel…

Pia - Det der med bekræftelse er først sådan noget som i ugen op til… Evt. et par uger før hvis det er helt vildt :tihi:
Og dem skal man jo så huske at have printet ud og tage med (deres system at gøre det sådan) :slight_smile:

Jeg regner med at komme med

Perli-Gems Red DeLong aka Brian…

Og en hulens bunke bursæt, dasesenge, showteasers og andet komplet uundværligt skrammel :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;675364]Jeg regner med at komme med

Perli-Gems Red DeLong aka Brian…

Og en hulens bunke bursæt, dasesenge, showteasers og andet komplet uundværligt skrammel :)[/QUOTE]
Ja nu må du hellere huske dem :tihi: nu er den jo betalt :stuck_out_tongue:

Hvis ikke du har betalt endnu, så vent til du kommer derned! Medmindre du påtager dig samtlige omkostninger ved overførslen inkl. de gebyrer den tyske bank forlanger for at modtage og videreformidle pengene, så venter der dig et ekstra gebyr ved indcheck dernede netop for de ovnefornævnte gebyrer! Og så kan det hurtigt blive meget billigere bare at betale i kontanter ved indcheck om morgenen!
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;675474]Hvis ikke du har betalt endnu, så vent til du kommer derned! Medmindre du påtager dig samtlige omkostninger ved overførslen inkl. de gebyrer den tyske bank forlanger for at modtage og videreformidle pengene, så venter der dig et ekstra gebyr ved indcheck dernede netop for de ovnefornævnte gebyrer! Og så kan det hurtigt blive meget billigere bare at betale i kontanter ved indcheck om morgenen!
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja se det havde jeg jo slet ikke overvejet som mulighed :tihi: jeg er jo så vant til og opdraget til “betaling hjemmefra”, så gik ud fra, at det var standard i Tyskland også :tihi:
Kan nu se, ved at læse med småt, at der er 8 euro i alt i gebyr på at betale dernede - så jeg venter vist bare :smiley: det kan banken næppe gøre billigere!

Ja, saa har Kirsten og jeg netop bestilt hotel :slight_smile: Saa nu skal vi bare lige ind og have tilmeldt Jako :slight_smile:

Så fik jeg også tilmeldt 3 katte begge dage :

GIC. Coogan´s Cliffhanger - gr. 4 - kl. 3 (og forhåbentlig SC lørdag)
SC. Coogan´s Sommerfield - gr. 3 - kl. 1
Coogan´s Firefield - gr. 3 kl. 12

Så vi kommer med far, mor og barn :inlove:

Jeg tager min kattesitter - Kirsten - med. Vi kommer ned fredag eftermiddag og tager en lille shoppetur gennem byen når vi har fået installeret kattene :smiley:

vi kommer helt sikkert ned og kigger, udstillingen i flensborg er rigtig god og hyggelig. og der er en hel del boder med hammergode tilbud. til jer der endnu ikke har fundet overnatning vil jeg sige at der altså er masser af forskellig artet overnatning i flensborg-området

[QUOTE=Coogans;676024]Så fik jeg også tilmeldt 3 katte begge dage :

GIC. Coogan´s Cliffhanger - gr. 4 - kl. 3 (og forhåbentlig SC lørdag)
SC. Coogan´s Sommerfield - gr. 3 - kl. 1
Coogan´s Firefield - gr. 3 kl. 12

Så vi kommer med far, mor og barn :inlove:

Jeg tager min kattesitter - Kirsten - med. Vi kommer ned fredag eftermiddag og tager en lille shoppetur gennem byen når vi har fået installeret kattene :D[/QUOTE]
ÅHH så må Flensborg advares når kattesitter Kirsten og moster Lene kommer til byen , inden de vælter byen:uha::uha::uha::uha::uha::uha:

Glæder mig til at se far - mor og barn og at fejre farmand hvis han får sit sidste CACS:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ved ikke hvem vi skal have med , om vi skifter lidt i kattene de to dag.når vi køre frem og tilbage hver dag Men de skal jo også vaskes:S
Vi skal lige have Pinneberg overstået og så må vi heller holde klan møde om hvem der skal med og hvilken katte :tihi:

[QUOTE=Coogans;676024]Så fik jeg også tilmeldt 3 katte begge dage :

GIC. Coogan´s Cliffhanger - gr. 4 - kl. 3 (og forhåbentlig SC lørdag)
SC. Coogan´s Sommerfield - gr. 3 - kl. 1
Coogan´s Firefield - gr. 3 kl. 12

Så vi kommer med far, mor og barn :inlove:

Jeg tager min kattesitter - Kirsten - med. Vi kommer ned fredag eftermiddag og tager en lille shoppetur gennem byen når vi har fået installeret kattene :D[/QUOTE]
ÅHH så må Flensborg advares når kattesitter Kirsten og moster Lene kommer til byen , inden de vælter byen:uha::uha::uha::uha::uha::uha:

Glæder mig til at se far - mor og barn og at fejre farmand hvis han får sit sidste CACS:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ved ikke hvem vi skal have med , om vi skifter lidt i kattene de to dag.når vi køre frem og tilbage hver dag Men de skal jo også vaskes:S
Vi skal lige have Pinneberg overstået og så må vi heller holde klan møde om hvem der skal med og hvilken katte :tihi:

Så har vi også fået tilmeldt et par katte Fru Hermann og jeg kommer med .

Hei Sejrcoons Gary Cooper - gr 6 :hjerte: kl 6
Coogan´s Mr. Big - gr 1 :hjerte: kl 9
Coogans White Dragon - gr 9 :hjerte: kl 11
Vores lille gr 4 hemmelighed :hjerte: kl 12

Måske kommer vores lille pivedyr Catharina med da hun klarede det rigtig godt i Pinnebjerg , man kunne ikke mærke hun har haft en længere pause og hun var heldig at blive nomineret begge dage Og hun blev BEST IN SHOW om søndagen:bananer:

Watercoons Catharina - gr 6 :hjerte: kl 6

Samson kommer med

Hei Sejrcoons Windsor Blue - gr 2 :hjerte: kl 6

Stort tillykke med Catharina

Er lidt stolt over mit lille pivedyr som tog hele udstillingen i stiv pote og charmede sig ind hos alle med sit snakken . :tihi::hjerte::tihi:
Så Sejr vil gerne have hende med til Flensborg .

JA, FOR SØREN DA! Catharina er da en lækker dame! :juhu::juhu:

Det var SÅ stort!

Hvis der ikke er flere hoteller i Flensborg så ligger der en rigtig god campingplads i Kruså (vi boede der mere eller mindre fast mens jeg stadig kunne lokke Manden til at campere)

Og Flensborg ligger jo lige på den anden side, så der er sikkert osse danske hoteller i nærheden (omend de er klart billigere syd for grænsen pga bedre moms på sådan noget)

Uh jeg skal ikke udstille noget dernede men jeg vil da overveje om vi kunne koble et af vores næsten-månedlige Flensborg-indkøbsbesøg sammen med den udstilling og så komme forbi og sige hej :smiley:

Jer som er medlem af Jyrak , får i en tilbage melding af jyrak at de har sendt ens tilmeldingen til den udenlandsk klub som af holder udstillingen. Min bror´s kæreste har tilmeldt til Flensborg igennem Jyrak og jeg kan ved gud ikke huske om de gør det .

Ja, jeg har to automatiske returmails liggende, en for hver udstillingsdag. De kom et minut eller to efter jeg havde trykket send på JYRAKs hjemmeside.