Flensborg i August - tilmelding

Hvordan får jeg mig tilmeldt til udstillingen i Flensborg?

Og hvordan overfører jeg penge til dem? Kan man gøre det med Mastercard?

Hvordan ser jeg, om halkapacitet er opnået?

Please hjælp mig :panik:

Jeg har lige forsøgt at tilmelde mig via Jyraks side. Men er i tvivl om det er gjort rigtigt. På den tyske online tilmelding er der f. eks. et felt om at man gerne vil betale ved indgangen - det har jeg skrevet i bemærkningsfeltet…

Og emailadressen måtte jeg søge højt og lavt på Cats & Co’s hjemmeside for at hitte osse… så jeg ved ikke om det er den rigtige. Men ellers sender de vel en besked om at der er noget der er forkert?

Nu prøver jeg. Ellers kan man vel bruge den onlinetilmelding der er på Cats & Co’s egen side og bare selv skrive Jyrak og ens medlemsnummer der? Det virker umiddelbart nemmere… Eller SKAL det gå gennem Jyrak?

Jeg skal vist have et kursus for dummies :tihi:

Jeg har fundet siden på Jyrak, men men men… jeg aner ikke, hvad jeg skal skrive hvor :blegne:

Så lykkedes det vist, tak Lisbeth :juhu: :juhu:

Så må jeg håbe, at den er rigtig :ups:

Ja… det håber jeg osse min er… Jeg famlede jo også halvt i blinde… Men måske når der er flere der er stået op kan vi få at vide om vi helt har lavet noget klyt? L

:lol: Da sover jeg :lol:

Vi er helt barnløse i aften :tihi:

Wow. og så sidder du HER? :tihi: :sex:

Og ja, jeg sover jo nok osse når svarene (forhåbentlig) tikker ind her når det bli’r lyst igen. Men de render jo ingen steder :smiley:

Ja :sex: gør man da ikke kun, når børnene ikke er hjemme :klapper:

For så fik jeg da aldrig noget :lol:

Nej men det er nu lidt sjovere når man kan gøre sådan noget hvor man vil og hvornår man vil :wink:

:lol: Bare ikke når man er på de sjove piller, jeg er på, så går glæden af det hele :lol:

Susanne - eller Trekkie for den sags skyld. Er der en af jer der har mulighed for at have en passager med frem og tilbage over grænsen? Evt. bare den ene af dagene?

Jeg skal kun derned om lørdagen, og jeg har lige skrevet i din tråd :tihi:

Får man besked, hvis halkapacitet er opbrugt?

Ja! Selvfølgelig kommer man ikke til at køre forgæves - man får en bekræftelse på sin tilmelding. Men vær opmærksom på at tyskerne ofte er ganske sent ude med at sende bekræftelser, de kan sagtens først komme i den uge der er udstilling. HVIS IKKE DEN ER KOMMET SENEST OM TORSDAGEN, så kontakt dem! Lad være med at tage afsted og tro at alt er i den skønneste orden, hvis ikke der er modtaget bekræftelse! Den slags kan i sjældne tilfælde blive væk i posten, ligesom de kan have forlagt en tilmelding. Vi har såmænd også en enkelt oplevet, at den mailadresse der er opgivet til at modtage tilmeldinger, er en mailboks, der ikke bliver checket! Så hvis ikke der er svar senest om torsdagen den uge der er udstilling, så kontakt klubben dernede.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;891213]Ja! Selvfølgelig kommer man ikke til at køre forgæves - man får en bekræftelse på sin tilmelding. Men vær opmærksom på at tyskerne ofte er ganske sent ude med at sende bekræftelser, de kan sagtens først komme i den uge der er udstilling. HVIS IKKE DEN ER KOMMET SENEST OM TORSDAGEN, så kontakt dem! Lad være med at tage afsted og tro at alt er i den skønneste orden, hvis ikke der er modtaget bekræftelse! Den slags kan i sjældne tilfælde blive væk i posten, ligesom de kan have forlagt en tilmelding. Vi har såmænd også en enkelt oplevet, at den mailadresse der er opgivet til at modtage tilmeldinger, er en mailboks, der ikke bliver checket! Så hvis ikke der er svar senest om torsdagen den uge der er udstilling, så kontakt klubben dernede.
VH
Susanne[/QUOTE]

Ok, tak for svar :slight_smile:

Så håber jeg bare, at jeg har udfyldt tilmeldingen korrekt, det tog mig noget tid der kl. meget sent :lol:

Jeg synes sjældent de tyske udstillinger er fulde før tid.

Men ja, der kommer bekræftelser med posten en uges tid før normalt. Så det er at ruste sig med tålmodighed indtil de kommer.

[QUOTE=Panthera;891216]Jeg synes sjældent de tyske udstillinger er fulde før tid.

Men ja, der kommer bekræftelser med posten en uges tid før normalt. Så det er at ruste sig med tålmodighed indtil de kommer.[/QUOTE]

Ja den vi besøgte i Kruså, den var i hvert fald alt andet end booket op :S

Hvis det er den dissidentklubberne afholder for udlandscertifikater hvert år, så kan jeg godt forstå det. Den er kun arrangeret for at de tyske medlemmer kan få et udlandscertifikat og komme videre med titlerne, og som regel er det kun internt i klubben det bliver annonceret for at få en kort udstilling kun med de medlemmer der mangler certifikater.

Det er da lidt … snyd… på en måde L

Jeg kan desværre ikke tilbyde at ta’ nogen med da jeg ikke selv skal derned. Men jeg har fået et fantastisk tilbud fra John Bøwes som gerne vil ta’ Adelie med derned. Noget med at så er der 10 katte efter en af hans katte der er International etellerandet…
Selv skal jeg selvfølgelig arbejde i den eneste weekend hvor der er en udlandsudstilling sådan tæt på :frowning:

Så vidt jeg forstod, så var der mange udstillere, der var skuffet over, at der ikke var flere danskere med, når nu det foregik i Danmark, men som en udstiller også sagde, så har det ikke rigtig været annonceret. Vi vidste kun, at der var udstilling, fordi vi så en plakat med udstillingen i en butik i Kruså.

Så det kan da godt være noget i den stil, som du beskriver.

Og jeg så min drømmekat på den udstilling. :slight_smile: