Flensborg(lørdag)

Er der ingen, der har noget at fortælle:?
Vi var dernede og kigge, så vil da gerne vide hvordan det er gået:S

Jamen hos os gik det godt.

Cassiopeia var hos Charles Spijker og fik nogle gode ord med på vejen og fik sit certifikat og tabte nom til en flot ragdoll.

Kaitlyn var oppe hos Hannah Jensen og fik HP og tabte nom til en anden birma.

Hope var oppe hos Hanne Sofie. Og blev rost til skyerne og fik EX 1. Hope blev nom og slå en ragdoll og en hvid nfo. Så jeg er stolt af mine 3 piger

[QUOTE=Rokakitho;922424]Jamen hos os gik det godt.

Cassiopeia var hos Charles Spijker og fik nogle gode ord med på vejen og fik sit certifikat og tabte nom til en flot ragdoll.

Kaitlyn var oppe hos Hannah Jensen og fik HP og tabte nom til en anden birma.

Hope var oppe hos Hanne Sofie. Og blev rost til skyerne og fik EX 1. Hope blev nom og slå en ragdoll og en hvid nfo. Så jeg er stolt af mine 3 piger[/QUOTE]

Dejligt og tillykke

Er der tilfældigvis nogen der har set/hørt hvordan det er gået med min Adelie? Hun er jo dernede helt selv L - og jeg er da lidt nysgerrig… (ok meget nysgerrig!)

mange tak. Hope fik 2 stemmer på scenen ud 6, så det er jeg meget stolt af

Hvad jeg kan se i mit katalog, var Adelie den eneste i sin klasse, så mon ikke hun har fået det ventede certifikat.

Trekkie - jeg mener hun fik sit cert :smiley:

Jeg har bur næsten lige ved siden af dem :smiley:

Jahhh dem der så har været på udstillingen har helt bestemt ikke være i tvivl om hvad Alley synes om det…
Han har lige været i bad da han simpelthen blev ved med at strinte i sit bur og ligge sig i det bagefter - møgkat…
Udover det så gik det godt - han fik sit cert :smiley:

:smiley: YAY!

Så kan hun jo næsten blive hjemme i morgen… men når der nu er betalt for hende… så…

Henriette… har du lagt mærke til hendes humør? Altså om hun bander af alt og alle… det gør hun jo desværre somme tider :S hun er sq lidt PMS-kælling indimellem L

(er der en eller anden der gider ta’ et billede af hende og hendes bur til mig i morgen? Pweese?)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;922541]:smiley: YAY!

Så kan hun jo næsten blive hjemme i morgen… men når der nu er betalt for hende… så…

Henriette… har du lagt mærke til hendes humør? Altså om hun bander af alt og alle… det gør hun jo desværre somme tider :S hun er sq lidt PMS-kælling indimellem L

(er der en eller anden der gider ta’ et billede af hende og hendes bur til mig i morgen? Pweese?)[/QUOTE]

Hvis jeg husker mit kamera så skal jeg nok tage et billede af hende :slight_smile:
Altså jeg har ikke hørt noget som helst larm ovre fra dem… Så hun har opført sig pænt :smiley:

Her er det også gået ganske godt…
Dagen startede dog lige med at den kære klub helt på eget initiativ havde tilmeldt min kat til imorgen også - og mente at jeg skulle betale for det for nu stod hun jo altså i kataloget og det hele… Var rimelig sur til sidst men efter 15 min. diskution overgav de sig… ;o)
Ud over dette måtte vi lige lave lidt mere ballade da de havde rodet rundt i kattene - så min mosters katte var blevet flyttet over i mit navn - eller dvs. kun de 2 af dem - den tredje havde de ikke flyttet… :confused: nåh men der kom styr på det hele og dagen der efter har bare været kanon!! :smiley:

Diva fik sit CAPIB, blev NOM og BIS… :smiley:

Min mosters katte (Jeanette / Jeatri) havde 2 katte til farvebedømmelse - hendes ene killing fra sidste kuld - han havde fået 2 hvide pletter så han måtte lige få 09 føjet til papiret… derud over var Kiksen, hendes fertile hankat, også i kontrolklassen, da jeg har en sølv killing i mit kuld - og der er ikke sølv bag moderen ergo måtte faren være sølv - hvilket samtlige 8 dommere var enige i… :open_mouth:

Udover farveændring - gik det således:

Kiksen: CACIP = IC!!! :smiley:
Diamond: CAC.
Anton: Ex1 tabte NOM til en mega lækker Bengal…

Tillykke til alle jer andre med de flotte resultater - og til dem der er der igen imorgen - held og lykke… :slight_smile:

Nu vil jeg så få pakket min bil igen - så jeg imorgen kl. 7 kan køre til Plantorama i Viborg…

Til lykke med resultaterne - og du er godt nok sej :ok:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;922567]Til lykke med resultaterne - og du er godt nok sej :ok:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hehe - lige nu er jeg mere træt end jeg er sej… :smiley: Men gør det gerne for min klub!!

Og tak…

[QUOTE=Henriette;922549]Hvis jeg husker mit kamera så skal jeg nok tage et billede af hende :slight_smile:
Altså jeg har ikke hørt noget som helst larm ovre fra dem… Så hun har opført sig pænt :D[/QUOTE]

På forhånd tak :wink:

Og rart at vide at hun i al fald ikke har skabt sig. Jeg har også fået at vide at hun sov pænt da hun skulle hilses på L

Det er lidt en skam at hun lige mangler ET CAP for at et cert i morgen er noget værd. Men nu er hun der… og tænk nu hvis hun ikke havde fået et i dag… så var i morgen jo sidste udkald :slight_smile:

Og ØV hvor ville jeg gerne selv ha’ været med :frowning:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;922572]Det er lidt en skam at hun lige mangler ET CAP for at et cert i morgen er noget værd. Men nu er hun der… og tænk nu hvis hun ikke havde fået et i dag… så var i morgen jo sidste udkald :slight_smile:
[/QUOTE]
Hmmm - nu bliver jeg nysgerrig, er hun sendt med til udlandet for at få… CAP? Eller misforstår jeg et eller andet…? (Eller mangler der nogle bogstaver? - you are messing with my brain!)
VH
Susanne

[QUOTE=TrekkieGrrrl;922572]På forhånd tak :wink:

Og rart at vide at hun i al fald ikke har skabt sig. Jeg har også fået at vide at hun sov pænt da hun skulle hilses på L

Det er lidt en skam at hun lige mangler ET CAP for at et cert i morgen er noget værd. Men nu er hun der… og tænk nu hvis hun ikke havde fået et i dag… så var i morgen jo sidste udkald :slight_smile:

Og ØV hvor ville jeg gerne selv ha’ været med :([/QUOTE]

Hun er da i klasse 8 - er hun ikke??? Blev hun ikke Premiere sidste gang?? for at sende en kat til udlandet for et CAP er da lidt underligt i mine øre… :S

Jeg bliver også lidt nervøs - Trekkie, du må liiige på banen, for HVIS der er en fejl her, så er det med at få den rettet dernede imorgen. Men jeg HÅBER der bare mangler et IB efter CAP :slight_smile:
VH
Susanne

Nåh jo selvfølgelig. CAPIB :slight_smile: Hun ER premier, det blev hun i Vrå :slight_smile:

My mistake :slight_smile: Jeg RODER rundt i de titler L Og støtter mig til Eva når jeg skal ha’ trådene redt ud L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;922608]Nåh jo selvfølgelig. CAPIB :slight_smile: Hun ER premier, det blev hun i Vrå :slight_smile:

My mistake :slight_smile: Jeg RODER rundt i de titler L Og støtter mig til Eva når jeg skal ha’ trådene redt ud L[/QUOTE]

Super - så kan vi allesammen sove roligt igen :slight_smile: Det er SÅ bøvlet, hvis der skal ændres i bedømmelser efter udstillingen er slut.
VH
Susanne

[QUOTE=TrekkieGrrrl;922608]Nåh jo selvfølgelig. CAPIB :slight_smile: Hun ER premier, det blev hun i Vrå :slight_smile:

My mistake :slight_smile: Jeg RODER rundt i de titler L Og støtter mig til Eva når jeg skal ha’ trådene redt ud L[/QUOTE]

Jeg mente nok du sagde hun var blevet Premiere i Vrå… :slight_smile: Kunne slet ikke få det til at passe…