Flensburg 22. og 23. November

Jeg regner stærkt med at skulle til flensburg … er der nogen der er interesseret i at køre med, så det ikke bliver så dyrt…

Jeg tillader mig lige at lægge et par billeder med fra sidst jeg var afsted, vi havde en hyle morsom tur

jeg kører fra århus og sydover

Hold da op det ser hyggelig ud… -høhø

-xxrotflmao det er jo mig som havde helt ondt i maven af at griner - og det var ikke bare hyggeligt, det var smadder hyggeligt - og så fedt at møde nye mennesker!! Jeg regner da stærkt med jeg skal derned. Skal godt nok have flere med end en kat denne gang - enten er det to eller tre stk… [bigloony]

Men ved jo hvor meget du slæber hjem så det er jo ikke sikkert der er plads i en lille bil - vi skal måske finde en lille bus -kitty

ja det kunne godt blive aktuelt, for jeg tager derned med een kat og vender hjem med 2… hvis det går efter planen

Jeg har da forsigtige planer om at tage til Flensburg og har også været ved at lokke med min lillebror for at få ham til at være chauffør.

Men jeg er nu ikke kommet længere end at have tjekket billige overnatningssteder på den danske side af grænsen - og snakke med Eva K om, at der nok godt kunne blive plads til hende og Diego i bilen også :smiley:

Jooo jeg havde da tænkt mig at deltage, men kan man tilmelde allerede ?? [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg har tilmeldt via JYRAK, men har godt nok ikke fået en bekræftigelse -høhø

Så mig og Da Vinci har planer om at komme både lørdag og søndag -thumbs

Jeg regner stærkt med at komme med til Flensborg. Som Tina siger har vi snakket lidt om det, ellers vil jeg da gerne følges med andre. Hvis det ikke passer med Juniors certifikater. :slight_smile: -jegkrydser dog for at det gør

åhhh for du en ny misling der søde - fortæl fortæl -love -love

ja, Lone, hvis ellers jeg kan overtale opdrætteren til at køre helt til flensburg, hun (katten) skulle kunne nå det hele med vacc og sådan, så lige pt venter jeg på svar om hun kan leveres på den udstilling…

mere får du ikke at vide nu…

Hvordan er det nu man gør ?? Jeg har ikke udstillet i udlandet siden dec. 06, så det har jeg da fuldstændigt fortrængt.
Kan man tilmelde via deres side og så sende den til ens egen klub ?
-pote

jeg har tilmeldt gennem egen klub og fået bekræftigelsen omkring 1 uge inden udstillingen

hmmm så gætter jeg inden i mig selv - kan jo huske hvad du sagde - og så se om det er rigtigt :stuck_out_tongue:

Haneben .Det håber jeg at hun kan nå -jegkrydser

tjeck evt fricamp.dk, de ligger i kollund tæt ved den tyske grænse og de lejer hytter ud til rimelige penge og det er lækre hytter skal jeg lige hilse og sige.

Johnny - Tak for rådet. Må vi da lige tjekke.

Ved nogen forresten hvornår tilmelding er? :slight_smile:

Okay jeg torsk havde ikke set at der allerde var oprettet en tråd :? Men jeg skal også med men ikke med egen kat. Jge har lovet at udstille Chankajas jini (opdræt Flicka) og det glæder jeg mig meget til :smiley:

Jeg sletter lige din tråd for dig :smiley: :smiley: :smiley:

Så mangler der “bare” den der famøse besked om at katten har fået plads på udstillingen - nu er der nemlig bestilt overnatning til alle mand :smiley:

Fire enkeltværelser til fire personer og tre katte på Hotel Nordig i Flensburg. Mon ikke lige vi kan klare det :stuck_out_tongue:

Spørgsmålet er så hvor småt samme fire personer og tre katte kan pakke så der kan blive plads til lidt Tysklands-shopping i bilen også…det er desværre ikke just en bus vi har i familien øv bøv…

Tina - Jeg kommer nok ca til at have det samme med som normalt. :stuck_out_tongue: Er ikke den store forbruger i tøj og plejer at have ok plads i sportstasken jeg normalt har med