Flensburg i august (transport fra Esbjerg eller Rinkenæs)

Jeg vil rigtigt gerne udstille i Flensburg i august. Jeg har dog ikke selv en bil så vil høre om nogle har lyst og mulighed for at arrangere noget transport sammen? Jeg giver selvfølgeligt et bidrag til benzinen.

Jeg bor i Esbjerg og er være interesseret i begge dage. Mine forældre bor dog i Rinkenæs v. Gråsten og jeg kan sagtens tage ned til dem om fredagen og så arrangere noget samkørsel derfra.
Det drejer sig om mig og evt. min kæreste hvis han har lyst og der er plads i bilen og en enkelt kat i en lille kasse/taske. Jeg kan sagtens sidde med ham på skødet. Vi har ikke mange pakkenelliker med, og hvad vi har kan efterlades hos mine forældre.

Håber nogen kan klemme os ind, så vi kan komme afsted ;o)

Hvad dælen Helle, skal du til at udstille igen? Spændende :slight_smile: Jamen vi regner også med at komme derned, men vi kører jo gulplade-bil, så vi kan ikke rigtigt tilbyde et lift, men håber vi ses dernede!

Hva søren er det for en misling på din avatar Helle, er det en siam? :slight_smile:

Ja jeg må hellere se om det ikke kan fænge igen. Og det ligner at jeg måske har en lille tillykke med en bestået ingeniøruddannelses-gave på tapetet til mig selv, og så er jeg jo lige nødt til at prøve nu opdrætter gerne ser viser ham lidt frem.
Men nu må vi se hvad tiden bringer - intet er 100% endnu.

Det er ikke en siam - det er blasfemi iført en tysk landsholdtrøje :tihi:

Men mon ikke han blir at se i lidt større udgave hvis mine planer holder :hjerte:

[QUOTE=Panthera;877025]Det er ikke en siam - det er blasfemi iført en tysk landsholdtrøje :tihi:

Men mon ikke han blir at se i lidt større udgave hvis mine planer holder :hjerte:[/QUOTE]

Ihh, det er svært at se på det lille billede :tihi:

Jeg håber på at vi får lov til at se et større på et tidspunkt :smiley:

Et lille bump

Er der ingen der kommer over Gråsten/Kruså grænsen der kan finde et lille sæde til os?

Den lille champagneprop er blevet dansker nu, og det kunne være sjovt at tage til Flensborg og vise ham frem for opdrætter igen :hjerte:

Lige et par bonusbilleder af skønheden

[QUOTE=Panthera;877025]Det er ikke en siam - det er blasfemi iført en tysk landsholdtrøje :tihi:

[/QUOTE]

Blasfemi? Seyshellois? (Jeg må altså få styr på den stavning - nu jeg selv har sådan en skabning)

Anyway - sikke en sød misling. Hvad enten han er troende eller ej :wink:

[QUOTE=Ann R;885995]Blasfemi? Seyshellois? (Jeg må altså få styr på den stavning - nu jeg selv har sådan en skabning)

Anyway - sikke en sød misling. Hvad enten han er troende eller ej ;)[/QUOTE]

Det er da lidt blasfemi at modtage et billede af katten i tysk landsholdstrøje samme aften som de tæskede os i fodbold. Men super god humor :tihi: Og jeg kunne jo ikke gøre andet end at give hende ret i at mislingen var bedårende.

Men ja, han er chokolademasket seychellois og fantastisk sød - og med en kæmpe stemme for sådan en lille mis :hjerte:

[QUOTE=Panthera;885998]Det er da lidt blasfemi at modtage et billede af katten i tysk landsholdstrøje samme aften som de tæskede os i fodbold. Men super god humor :tihi: Og jeg kunne jo ikke gøre andet end at give hende ret i at mislingen var bedårende.

Men ja, han er chokolademasket seychellois og fantastisk sød - og med en kæmpe stemme for sådan en lille mis :hjerte:[/QUOTE]

Nåh! :smiley:

Ja, de ser søde ud… :muhaha: og opera-genet kender jeg godt :cool:

Whisky vinker :heya: - han er også chokolade SYS

Nøj han er fin - uden at have forstand på dem overhovedet, men kær er han sgu! Tillykke med ham!

Tusind tak ;o)

Jeg har heller ikke meget anelse om hans type, men opdrætter mente ikke hun ville blive ked af at se ham på udstillingerne. Og umiddelbart ligner han farmand en del i den alder, hvilket ikke er en dårlig ting :love2:
Og jeg er helt skudt i hans ører og hans blå øjne :hjerte::hjerte::hjerte:

Vi kunne nok samle jer op, vi skal der ned begge dage. Så finder vi nok ud.

Tusind tak :ok: Det vil vi rigtigt gerne tage imod, så vi vil skynde os at tilmelde så vi kan komme afsted ;o)

Jeg bumper lige den her igen.

Irene har desværre måtte afmelde til Flensborg, så vil høre om andre vil ha en mulighed for en passager fra Gråsten(Rinkenæs) og til Flensburg? Jeg har tilmeldt begge dage, og kan godt lokke mindre forældre til at køre mig til en større vej eller Gråsten og samle mig op igen på hjemvejen.

Jeg skal til Flensborg om lørdagen, og da kunne vi måske godt finde et lille hjørne til en mere :wink:

Det vil være super :ok:

Så vil jeg fedte lidt for mine forældre og høre om de kan lokkes til at køre mig derned og hente mig søndag.