Flensburg, november 2011

Så åbner jeg ballet med det første officielle resultat fra weekendens udstilling i Flensburg.

Jeg er afsted med Junior og i dag har han fået sit CAPS hos Luigi Comorio (så nu har vi det sidste udlandscert vi manglede :rock:). Der var ikke nok til BIV, men vi blev kaldt til NOM hvor Junior blev fravalgt som den 3. af 4 lækre hankastrater.

I morgen kan vi se frem til konkurrence da Eifes tidligere kat Jako i dag er rykket en klasse op. Tillader mig ydmygst at håbe på at Junior tager det (selvom jeg absolut ikke tror det) da han så vil kunne gå fra dommerbordet i morgen som Supreme Premier :kryds:

Kameraet nåede slet ikke op ad tasken i dag, men min far fik taget et par gode billeder som jeg må have lokket fra ham på et tidspunkt. Og ellers planlægger jeg selv at få taget et par billeder i morgen som I så må vente med til senere, da der ikke er internetforbindelse i hallen.

Tillykke med andres gode resultater, det er altså en helt speciel oplevelse at udstille i Tyskland så tæt på den danske grænse. Alt efter hvor man befinder sig og hvem man er i nærheden af føler man at man enten befinder sig på en ganske almindelig dansk udstilling eller et godt stykke længere nede i Tyskland hvor ingen aner hvad man siger på dansk :tihi:

Jamen så følger jeg trop :thumbup:

damerne først - Unni endte faktisk med at have det ok hos dommeren og fik en helt fin ok oplevelse af bedømmelse. Det var det vigtigste at komme derfra med. hun blev så nr. 2 ud af tre - Tequila havde bare dagen i dag :smiley:

Yasha fik mere end forventet :slight_smile:
Han fik mange rosende ord og en rigtig fin oplevelse HOS dommeren. Han fik sit cert som vi håbede på :thumbup: og sørme om ikke han blev kaldt tilbage til Nom.
på vej tilbage til buret fik han desværre nogle skældud af en fertil hunkat :S det ødelagde hans humør… det rettede lidt guf heldigvis op på.
Vi gik i god tid op til nom så han lige kunne se det hele lidt an - så har han det bedst… men jeg var uopmærksom i et sekund hvor jeg stod stille og en forbipasserende hunkat langede Yasha en lussing :S DET ødelagde for alvor humøret på drengen, men tog da nom ganske pænt alligevel trods alt.
Fik gik derfra som nr. 5 ud af 6 - hvor humøret var en afgørende faktor…

Men han kom ned i buret igen og fik fred og ro - og mere guf :høhø: SÅ var dagen reddet for drengen og vi er nu glade og trætte tilbage på hotelværelset…

Yasha og Unni har lige ligget i sengen sammen og slappet af, og de virker ganske godt tilfredse med at være tilbage i fred og ro :slight_smile:
nu glæder jeg mig til i morgen.
Får Yasha et cert mere i morgen, så kommer jeg hjem med en IP :kryds: håber virkelig det lykkes :kryds:
Unni skal “bare” op og have en god oplevelse igen i morgen :kryds:

:fantatisk::fantatisk:Stort tillykke
Vi ses i morgen der kommer vi med Batman.

Tillykke med alle de fine resultater til jer alle :wink:

Stort tillykke med jeres resultater. Skynd dig og giv Yasha et stort kys fra mig, sådan en slem misling og slå den skønne knægt.

MVH
Gitte

Stort tillykke med de fine resultater :slight_smile:

Stort tilykke med de flotte resultater :slight_smile:
Jamen vi havde jo en rigtig god dag , også når gulvet var hård for mine knogler og muskler.
Vi hygge os med vores naboer , fejre lidt forsinket Lene´s Cliffhanger SP , min mor have bagt en gude lækker chokolade kage med choko creme. :slight_smile:

Ja missene klare sig også fint

Catharina tog sit cert med rosende ord , også når hun var for runde og var en hankat :wink:
Ophelia fik også mange flotte og lovende ord med på vejen og fik sit cert.
Brormandens og Jaquelines Alf fik også en super bedømmelse og de to stolte ejer kunne sprække af stolthed , åh jeg kan også huske mine første par udstillinger og denne skønne følelse :smiley:
Svorger Samsons Windsor var nød til at blive hjemme , den dumme dreng havde drillet droningen og havde fanget sig en lussing over næsen og ned til læben SUK !!!
Ja og sidst på dagen hvor jeg var lidt træt og følsom efter en lang dag , ja der gik der en total tudefjæs op i mig .
Dragen blev sørme BIS ungdyr:hjertehop:

Tillykke til alle med de fine resultater :thumbup:

Stort tillykke til jer alle sammen med jeres flotte resultater.

Ja vi var også afsted med 3 birmaer. Alle mine fik deres certifikater som vi kom derned for så se er vi rigtig tilfredse. Andromeda blev IP i går så i dag rykker hun så op i en ny klasse.

Stort tillykke :flag: til alle med de flotte resultater og en god udstillingsdag. :slight_smile:

Vi fik, hvad vi kom efter og håbede på. Lørdag fik Jelly sit sidste CAC hos Luigi Comorio i hurtigste bedømmelse ever (men han kunne vist godt li’ hende), så nu kan hun kalde sig champion :slight_smile: Søndag fik hun første CACIB hos Mira Fonsén, som rigtig godt kunne lide hende, så hun stod lææææææænge og overvejede til både BIV og NOM, men desværre tabte Jelly begge gange, da hendes pels er lidt til den bløde side pt. Pyt, vi gik efter certerne, og dem fik vi heldigvis :slight_smile:

Stort tillykke til alle jer andre - der var jo masser af danskere (og kattegale) dernede, der fik fine resultater :flag:

Tillykke til alle med resultaterne :thumbup:

Vi var kun afsted lørdag med Ayana, og vi ville være glade bare hun fik sit cert.

Hun var oppe hos Mira Fonseen som syntes hun var så smuk :inlove: men Ayana havde det rigtig skidt på bordet. Hun var bange da en Stoooor faaarlig Maine Coon lige havde hvæst af hende. Hun trykkede sig og hvæste lidt, så jeg sagde allerede med det samme til Mira, at hun ikke skulle kalde hende til nom. Mira forstod det godt, men beklagede, da hun virkelig syntes hun var en rigtig smuk kat, og især hendes hoved og smukke øjne fik mange roser.:hjerte::hjerte::hjerte:

Så vores show sluttede med det ønskede CAPIB og en meget træt Ayana i hulen i buret, men vi hyggede os men andre udstillere og havde generelt en rigtig god dag.

Super udstilling med en god stemning :thumbup:

Igår fik begge mine deres certer. Iris blev så IP og fik også BIV.
Hun var dog rigtig utryg og hvæsede meget.
Var også afsted i dag, og fik igen certerne, men Iris var stadigvæk rigtig ked af det, og tryggede sig også nede i buret. Jeg valgte derfor at tage hjem omkring middagstid, og har besluttet at Iris ikke skal udstilles mere. Det er rigtig ærgeligt, men ikke sjovt at have en kat med, som er bange :’(

Ja, jeg vil så prale lidt på Kirstens vegne :slight_smile:

Jako fik igår sit sidste CAGPIB og blev Grand International Premier :flag:
Så vi var lidt spændte idag, da vi som Tina skriver, skulle konkurrere mod store Junior :slight_smile:
Jørgen foretrak dog Jako til CAPSet, og da der var kommet en ekstra kastrat i dag, så var der også nok til et BIV, hvilket Jako også tog :slight_smile: Sørme om ikke også han blev valgt som bedste hankastrat og blev NOM :slight_smile:
Så regnede jeg jo ligesom med at alt det vi kunne opnå i dag var opnået, men nej! Jako blev BIS!! :wehu: Jeg er bare så glad og lykkelig på Kirstens vegne :smiley:

[QUOTE=Eife;734051]Ja, jeg vil så prale lidt på Kirstens vegne :slight_smile:

Jako fik igår sit sidste CAGPIB og blev Grand International Premier :flag:
Så vi var lidt spændte idag, da vi som Tina skriver, skulle konkurrere mod store Junior :slight_smile:
Jørgen foretrak dog Jako til CAPSet, og da der var kommet en ekstra kastrat i dag, så var der også nok til et BIV, hvilket Jako også tog :slight_smile: Sørme om ikke også han blev valgt som bedste hankastrat og blev NOM :slight_smile:
Så regnede jeg jo ligesom med at alt det vi kunne opnå i dag var opnået, men nej! Jako blev BIS!! :wehu: Jeg er bare så glad og lykkelig på Kirstens vegne :D[/QUOTE]

Det var også bare rigtig flot! Stort tillykke til jer begge to :flag:

Jane - Mange tak :slight_smile:

Jeg er imponeret over, at du kunne stå så roligt med ham på scenen, da der skulle skilledommer på :slight_smile: Jeg så godt, hvordan Kirstens hænder rystede, da hun kom ned med ham :tihi:

Jane - Hehe, jeg vidste jo han ville vinde :engel2: Ej, det ved jeg heller ikke hvordan, tror bare ikke jeg nåede at tænke så meget…

Tillykke til jer alle sammen :wink:
Et specielt tillykke til Eva med BIS :flag:

Endelig hjemme. Devi er kysset skaldet, Niggi er krammet og kælet og Junior har været på bakken for både nr. 1 og 2 for første gang siden vi tog hjemmefra :tihi:

Som Eife skriver blev det Jako der tog CAPS’et i dag, men når han så også kvitterer med at gå hele vejen, så er det også helt på sin plads :ok: Vi prøver da bare igen, det må kunne lykkes at få det sidste certifikat :slight_smile:

Så ikke de store resultater fra Juniors side i dag, et EX2 med en - trods alt - fantastisk bedømmelse og mange rosende ord og han opførte sig ligesom lørdag rigtigt pænt omend man hen på eftermiddagen godt kunne mærke at han havde været i gang det meste af natten, for der gik lyset godt nok ud hos lillemanden :inlove:

Tillykke med de fantastiske resultater til dem der har skrevet og til dem jeg ved stadig har nogle resultater undervejs :juhu: